افتتاح و کلنگ زنی ۴۸ پروژه با ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح و کلنگ زنی ۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۴۰ میلیارد تومان در طول هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دولت، ۴۸ پروژه با ۱۴۰ میلیارد تومان اعتبار در آران و بیدگل افتتاح و کلنگ زنی می شود.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: از این تعداد ۳۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۸ میلیارد تومان افتتاح می شود که پروژه های قابل افتتاح در بخش خدماتی ۱۹ میلیارد تومان، پروژه های بخش عمرانی ۳۳ میلیارد تومان و بخش آموزشی ۱۶ میلیارد تومان خواهد بود.

 

رضایی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۰ پروژه در بخش عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۲ میلیارد تومان در طول هفته دولت در شهرستان آران و بیدگل کلنگ زنی خواهد شد.

 

فرماندار آران و بیدگل به فعالیت های دولت در یک سال اخیر اشاره کرد و گفت: برای بررسي عملکرد دولت باید کارهای انجام شده با شعار ها و برنامه های انتخاباتی منطبق باشد و باید ببینیم دولت سیزدهم، کشور را با چه وضعیتی تحویل گرفته و امروز در چه جایگاهی هستیم.

 

رضایی ادامه داد: عدالت محوربودن، کم کردن فاصله طبقاتی، مردمی سازی دولت و مهم تر از همه تغییر دیدگاه دولت به مردم و اعاده سرمایه اجتماعی انقلاب محور فعالیت‌های دولت در یک سال اخیر بوده است.

 

رضایی ادامه داد:

کد خبر 1208973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha