جایگاه مردم باید در مدیریت کشور تقویت شود/تقویت سرمایه اجتماعی

محمدی کیا با اشاره به رویکرد دولت سیزدهم و اهداف انقلاب اسلامی در نظام مدیریتی کشور گفت: جایگاه مردم و تشکل های مدنی باید در مدیریت کشور تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «علی محمدی کیا« روز چهارشنبه( دوم شهریورماه) در نشست با مدیران و کارمندان ادارات شهرستان تیران و کرون با اشاره به جایگاه مردمی و رویکرد مردمی سازی امور در کشور اظهارداشت: مردم بر اساس رویکرد انقلاب نقش اساسی و تعیین کننده ای در مدیریت و تصمیم سازی دارند و نباید این جایگاه با نگاه بالا به پایین تضعیف شود.

فرماندار تیران و کرون افزود: جایگاه مردم و تشکل های مدنی باید در مدیریت کشور تقویت شود که در چنین وضعی خدمت رسانی بهتری صورت می گیرد.

 

وی با اشاره به بارندگی های اخیر و اتفاقات گذشته، تصریح کرد: حضور و مشارکت مردم در خدمت رسانی در شرایط حوادث و وضعیت بحرانی توانسته بسیاری از مشکلات را رفع کند.

محمدی کیا اضافه کرد: دولت سیزدهم به دنبال تقویت حضور و همکاری مردم در حوزه های مختلف مدیریت کشور بوده و در این شهرستان هم زمینه ها در این خصوص فراهم شده است.

 

تقویت سرمایه اجتماعی

 

وی با اشاره به فعال سازی نقش مردم و توجه به نیازها و دغدغه ها خاطرنشان کرد: این موضوع سرمایه اجتماعی را تقویت کرده و رضایتمندی را افزایش می دهد.

فرماندار تیران و کرون سفرهای استانی رئیس جمهور، سفرهای شهرستانی استاندار و مدیران ارشد استانی را در تحقق مردمی سازی برنامه های دولت مهم خواند و گفت: به صورت هفتگی جلسات شورای اداری روستایی در تیران و کرون انجام و دغدغه ها و نیازهای مردم شناخته و بررسی می شود.

 

وی در حوزه سیاست خارجه دولت هم گفت: توسعه تعاملات بی المللی که قبلا در سطح کشورهای اروپایی بود امروز به دیگر کشورها نیز رسیده که همین موضوع توافقات هسته ای را تسهیل و طرف های مذاکره به دنبال اعمال قدرت نیستند.

کد خبر 1208982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha