وضعیت حقیرانه آمریکا در منطقه حاصل اقتدار و مقاومت نیروهای مسلح و ملت ایران است

سردار شاهوارپور با بیان اینکه دشمن هر روز با یک تاکتیک جدید وارد جنگ می‌شود گفت: اقتدار و مقاومت نیروهای مسلح و ملت ایران باعث حقارت آمریکا در منطقه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سردار حسن شاهوارپور» در آیین اختتامیه جشنواره مالک اشتر دزفول که در سالن سپاه ناحیه دزفول برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت اظهار کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم در نیروهای مسلح، ارتقای سطح آمادگی هاست لذا مقام معظم رهبری جشنواره مالک اشتر را برای ایجاد یک رقابت سالم در بین نیروهای مسلح و به منظور ارتقای آمادگی ها ابلاغ کرده اند.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان افزود: هدف از این جشنواره ها این است که همه رده های نیروهای مسلح شامل ارتش، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج در یک فرایند تنگاتنگ و بسیار فشرده و تلاش شبانه روزی بتوانند روز به روز با نوآوری ها و تحولات جدید عرصه اقتدار نیروهای مسلح و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را ارتقا دهند.

 

وی با بیان اینکه میدان جنگ و نبرد دشمن مشخص نیست ابراز کرد: دشمن هر روز با یک رویکرد متفاوت میدان جنگ را انتخاب می کند، یک بار میدان سخت و همچون هشت سال جنگ تحمیلی است که مردم ما در آن دوران سخت و شکننده مقاومت می کنند، در شهر می مانند و جوانان در قالب گردان ها و تیپ ها و لشکرها با دشمن مقابله می کنند.

 

سردار شاهوارپور تاکید کرد: ما در مقابل تمام هجمه های دشمن باید خود را مهیا کنیم تا دشمنی که با این همه توانمندی وارد شده را متوقف و وادار به شکست کنیم. 

 

وی تصریح کرد: میدان جنگ متغیر است و امروز بخشی از میدان، به جنگ نرم به ویژه در فضای مجازی تبدیل شده و نبرد دشمن با تک تک آحاد مردم در این فضا است و یک جنگ گسترده تمام عیار است لذا ما در مقابل این جنگ گسترده باید تلاش کنیم و با برنامه ریزی و هوشیاری دشمن را متوقف کنیم.

 

فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان اضافه کرد: یک‌بار ابزار دشمن موشک است یک‌بار نیز فضای تصویر، هنر و سخن و یا فضای روانی گسترده است اما در هر صورت ما باید هم دشمن را متوقف کنیم و هم با آن بجنگیم. 

 

وی با تاکید بر اینکه در فضای اقتصاد و معیشت مردم نیز باید خود را توانمند کنیم ادامه داد: امروز باید بدانیم دشمنان ما دائم در حال توطئه هستند و تهدیدهای ترکیبی برعلیه ما انجام می دهند ما نیز به عنوان مجموعه امت حزب الله و مجموعه سپاه و بسیج در راستای اهداف و راهبردهایی که مقام معظم رهبری ابلاغ فرموده اند باید خود را مهیای ایستادگی در مقابل دشمن کنیم.

 

سردار شاهوار پور با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی، نیروهای مسلح و آحاد ملت با هدایت های مقام معظم رهبری روز به روز توانمندتر می شوند اذعان کرد: گروه های مقاومت را نیز تقویت و مجهز کردیم و امروز می بینیم که بعد از ۲۰ سال هیچ ناوی از آمریکا در خلیج فارس وجود ندارد چون که از اقتدار نظام جمهوری اسلامی هراس دارند.

 

وی با اشاره به اینکه امروز وضعیت حقیرانه آمریکا در منطقه به دلیل مقاومتی است که نیروهای مسلح و ملت ایران انجام داده اند بیان کرد: قطعا این مقاومت ها برای همه ما هزینه داشته اما اگر مقاومت نکنیم و دستمان را به طرف دشمن دراز کنیم بلایی سر ما می آورند که چیزی از ملت ایران باقی نمی ماند 

 

فرمانده سپاه خوزستان خاطر نشان کرد: امروزه دشمن از نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل اقتدار و عزتی که حاصل تلاش ها و اقدامات خدمتگزاران به ویژه در عرصه اقدامات نیروهای مسلح است از ما هراس دارد و نگران است.

 

وی عنوان کرد: دشمنان ما را تحریم می کنند تا به سلاح هسته ای دسترسی پیدا نکنیم اما ما مدام به بالاترین سطوح علمی در حوزه فناوری علوم هسته ای دست می یابیم. همه در تلاش برای نرسیدن ما به این مهم هستند اما ما هرروز بیش از روز قبل پیشرفت می کنیم.

 

سردار شاهوار پور یاد آور شد: در زمینه واکسن کرونا تحریم شدیم اما موفق به تولید واکسن بومی شدیم و یک دزفولی کاشف واکسن نورا شد؛ امروز ما در واکسن کرونا تحریم نیستیم چون به فناوری دست یافته ایم لذا امروزه اگر ما حرکتمان در حوزه اقتدار و توانمندی رو به جلو باشد دشمن روز به روز بیشتر از قبل عقب نشینی می کند اما اگر ضعف نشان دهیم دشمن سواستفاده می کند بنابراین باید در این خصوص هوشیار باشیم.

 

کد خبر 1208992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha