برگزاری ایستگاه نقاشی در قالب طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت با موضوع مسجد

مظاهری چم چنگی گفت: ایستگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی مسجد و در قالب طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت با حضور کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» دهستان چم چنگ برگزار شد.

«زيور مظاهری چم چنگی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ایستگاه نقاشی به مناسبت روز جهانی مسجد و در قالب طرح ملی غنی سازی اوقات فراغت با حضور کودکان و نوجوانان در کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» دهستان چم چنگ برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: غبارروبی و عطرافشانی مسجد، تولید محتوا با موضوعات مرتبط با روز جهانی «مسجد» و نشر در فضای مجازی از جمله این برنامه ها است.

 

وی ابراز کرد: استفاده از ظرفیت جوانان محله در راستای حضور بیشتر در برنامه های مسجد و شرکت در نماز جماعت و بهره گیری از نخبگان مسجدی در تحولات مسجد از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» دهستان چم چنگ به مناسبت روز جهانی مسجد است.

 

مظاهری چم چنگی، معرفی کتب مربوط به موضوعات مسجد به نمازگزاران و تشویق به مطالعه، برگزاری مسابقات کتابخوانی و احادیث با موضوع اهمیت و جایگاه مسجد و برگزاری مسابقات نقاشی و خوشنویسی با موضوع مسجد و نماز جماعت بین کودکان و نوجوانان را از دیگر این برنامه‌ ها اعلام کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: در حوزه فرهنگ و هنر مسابقات کتابخوانی توسط اعضای فعال این کانون با موضوع «مسجد در طرح ملی شنبه های کتاب مساجد» توسط امام جماعت یا مدیر کانون و کتابدار کتابخانه مساجد معرفی می شود.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مسابقه کتابخوانی ملی مسجد طراز اسلامی از منظر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به مناسبت روز جهانی مسجد نیز از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری «حضرت معصومه (س)» به مناسبت روز جهانی مسجد است.

 

کد خبر 1209028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha