حضور بچه های مسجد جامع ناغان در اردوی تفریحی طرح ملی اوقات فراغت

سليمی ناغانی گفت: اردوی تفریحی یک روزه کانون «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مسجد در بنای تاریخی در «قلعه تک» برگزار شد.

«فاطمه سليمی ناغانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اردوی تفریحی یک روزه کانون «امام جعفر صادق (ع)» شهر ناغان در قالب طرح تابستانه بچه های مسجد و به مناسبت بزرگداشت روز جهانی مسجد در بنای تاریخی در «قلعه تک» برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: یکی از برنامه های اوقات فراغت تابستانی کانون نور سامان برگزاری اردوهای تفریحی یک روزه به منظور شور و نشاط و جذب نوجوانان و جوانان به مسجد است.

 

وی با اشاره به اینکه طرح اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» از ابتدای تیر آغاز شده است، ابراز کرد: این طرح با عنوان بچه‌های مسجد با برگزاری کلاس های آموزشی متنوع و استفاده از اساتید مجرب در حال برگزاری است.

 

سليمی ناغانی، بهره‌گیری از ظرفیت عظیم و برنامه های متنوع مساجد را یکی از مهم‌ترین مزیت‌ های اجرای طرح اوقات فراغت در کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» عنوان کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان ادامه داد: در این طرح علاوه بر شرکت و حضور جوانان و نوجوانان در برنامه ‌ها و کلاس‌ های آموزشی، پیوند محکمی بین جوانان، مساجد و آموزه ‌های قرآن کریم ایجاد می شود.

 

وی تصریح کرد: اجرای برنامه‌ های دینی و فرهنگی، ورزشی و تفریحی، برگزاری کلاس ‌های قرآنی و احکام، دوره‌ های آموزشی طرح ‌های کارآفرینی، اهدای کتاب و توجه به فرهنگ کتابخوانی‌، برگزاری کلاس‌ های آموزشی گروه‌ های سرود، برنامه ‌های هنری در طول اجرای طرح از برنامه ‌های کانون فرهنگی هنری «امام جعفر صادق (ع)» مسجد جامع شهر ناغان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان است.

 

سليمی ناغانی با تاکید بر اینکه این کلاس های تحت نظر اساتید مجرب هنری، تربیت بدنی، پرورشی و علمی خواهد بود، افزود: همراه با برگزاری این کلاس ها، اردوهای سیاحتی، تفریحی، زیارتی و برنامه های متنوع و مفرح دیگری هم تدارک دیده شده است که علاقمندان می توانند برای ثبت نام همه روزه صبح و بعدازظهر به مسجد جامع شهر ناغان مراجعه کنند.

 

کد خبر 1209078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha