افتتاح ۴۴۰طرح اشتغال در مازندران

حجت الاسلام عالیشاه از افتتاح ۴۴۰طرح اشتغال ویژه مددجویان در هفته دولت امسال خبر داد و گفت: برای طرح های اشتغال از ۱۰۰میلیون تا ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،‌ حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» امروز(۳شهریور) در گفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت و یادو نام شهدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: توانمند سازی مددجویان یکی از ماموریت های مهم و اساسی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در استان مازندران است.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: درسال گذشته ۱۱ هزار و ۷۰۰ فرصت شغلی با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان از منابع بانکی، تبصره ۱۶ و منابع داخلی امداد محل صندوق امداد ولایت ایجاد شد.

 

وی با بیان اینکه  امسال نیز فرصت شغلی برای مددجویان و نیازمندان جویای کار غیر مددجو در استان ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: تا پایان سال جاری ۱۷ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی با اعتباری بالغ بر ۸۰۰میلیارد تومان برای خانواده های تحت حمایت ایجاد می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: برای طرح های اشتغال نیز  از محل (بند ب  تبصره ۱۶) مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و از محل (بند الف تبصره ۱۸) مبلغ ۲۵۰میلیون تومان تسهیلات پرداخت می شود .

 

وی در ادامه سخنانش گفت: در هفته دولت ۱۰۲ واحد مسکن مددجویی و ۴۴۰ طرح اشتغال افتتاح می شود.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: در بخش مسکن، کمیته امداد تقریبا ۱۰۰ میلیون تومان  بلاعوض پرداخت می کند و همچنین با ۱۰۰ میلیون تومان وام بنیاد مسکن و مابقی هزینه از طریق کمک های خیرین و مشارکت خانواده ، نسبت به ساخت واحد‌های مسکونی اقدام می شود.

 

 

کد خبر 1209113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha