مراسم گرامیداشت روز خبرنگار به میزبانی خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار شد

امروز (۳شهریور) مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور احمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت، بهرام مسلمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و خبرنگاران در دره مدیترانه ای دلفارد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۳شهریور) مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با حضور احمد بلند نظر فرماندار شهرستان جیرفت، بهرام مسلمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و خبرنگاران در دره مدیترانه ای دلفارد برگزار شد.

 

«احمد بلندنظر» در جمع خبرنگاران، گفت: رسانه‌ ها نقش مهمی در امید آفرینی در جامعه دارند و امیدآفرینی به جامعه از طریق انعکاس خدمات دولت از رسالت های مهم اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

 

فرماندار شهرستان جیرفت افزود: جامعه بیش از هر زمان دیگری به امید آفرینی نیاز دارد و لازم است که خبرنگاران در این زمینه تلاش کنند.

 

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در رسانه ‌ها برای پیگیری و حل مشکلات جامعه، خاطرنشان کرد: تلاش ما باید کمک به یکدیگر برای حل مشکلات و گرفتاری های مردم باشد.

 

بلند نظر بیان کرد:خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن نظارت بر عملکرد اداره ها با نقد منصفانه سازمانهای دولتی را یاری کنند.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: خبرنگاران باید قلم خود را در راستای اصلاح امور و جامعه به کار بگیرند. 

 

شایان ذکر است؛ این مراسم با همکاری فرمانداری شهرستان جیرفت،اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و خانه مطبوعات جنوب کرمان برگزار شد.

کد خبر 1209209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha