فلسفه خدمت در نظام مقدس اسلامی تقویت رابطه بین دولت و مردم است

زیویار با اشاره به اینکه همدلی بستر تقویت خدمت رسانی است، گفت: فلسفه خدمت در نظام مقدس اسلامی تقویت رابطه بین دولت و مردم است.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « فرهاد زیویار» در شورای اداری استان که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی وروسای کمیسیون های مجلس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی اخلاص و کار صادقانه برای مردم بودند.

وی افزود: برای ما در استان لرستان نقطه آغاز کار سفر تیم دولت با 175 مصوبه بود که غالب این پروژه های تکمیل پروژه های نیمه تمام  و حمایت از تولید بود.

استاندار لرستان بیان کرد: فلسفه خدمت در جمهوری اسلامی این است که نباید امروزت با دیروزت متفاوت باشد و با چشم انداز دولت انقلابی و مجلس انقلابی این مهم در عرصه خدمت رسانی در استان لرستان محقق شده است.

وی ادامه داد: سفر رئیس مجلس شورای اسلامی هم بستری برای تقویت همدلی برای رفع مشکلات مردم استان لرستان است.

زیویار با اشاره به اهمیت همدلی سه قوه برای تقویت خدمت رسانی به مردم، افزود: برای رفع مشکلات مردم باید همه ظرفیت ها کنار هم قرار گیرد.

استاندار لرستان بیان کرد: در سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان به مصوبات سفر هیئت دولت تاکید شد که مصوبات سفر هیئت دولت با تاکید مجلس، زودتر برای خدمت به مردم محقق شود.

وی ادامه داد: فلسفه خدمت در نظام مقدس اسلامی می خواهد رابطه بین دولت و ملت را قوی تر کند و این حضورمسئولان در بین مردم جلوه ای از این خدمت رسانی برای رفع مشکلات مردم است.

زیویار خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی با اعلام گزارشی از کارنامه یک ساله دولت در لرستان، اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به استان لرستان 6 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی در اختیار استان قرار داده شد و نزدیک 10 هزار میلیارد تومان تسهیلات ریالی در اختیار استان قرار داده شد.

وی با بیان اینکه گرچه این اعتبارات هنوز کامل مصوب نشده است، افزود: ماحصل این اعتبارات بالغ بر 5 هزار اشتغالزایی در پی داشته است و رتبه استان حدود 6 پله ارتقاء یافته است.

کد خبر 1209220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha