مردمی بودن، راهبرد دولت سیزدهم بای حل مشکلات است

جهرمی جهاد تبیین را راهبردی مهم در راستای مقابله با توطئه های جنگ رسانه ای دشمنان دانست و گفت: مردمی بودن دولت سیزدهم تنها یک گفتمان نیست، بلکه یک استراتژی و راهبردی برای حل مشکلات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « بهادری جهرمی» امروز در شورای اداری  واطلاع رسانی استان لرستان که در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان امروز در قالب تحریم های اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نام مقدس اسلامی و ملت ایران هستند.

 

وی افزود:عملیات روانی و تخریب افکار عممی ابزار مکمل دشمن درتحریم های اقتصادی است که  با هدف ایجاد رعب و وحشت در جامعه ما دنبال می شود.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: رویه ایادی شیطان در کنار اقدامات نظامی، جنگ روانی و رسانه ای است، افزود: پاسخ ما و اقدام ما در این حوزه باید اقدام جهادی در توسعه و عمران کشور و جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری است هیچ یک از این دو بدون دیگری مثمر ثمر نخواهد بود.

 

جهاد تبیین راهبردی برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمنان است

 

وی افزد: دولت سیزدهم راهبردهای دولت سیزدهم برای حل مشکلات مردم و اجرای جهاد تبیین متناسب با توطئه های دشمنان در جنگ روانی، افزود: راهبرد دولت مبتنی بر گفتمان بود.

 

بهادری جهرمی دولت متعقد است که اگر گفتمان حاکم بر دولت گفتمان مردم سالاری است، راهبرد اصلی حل تمام مشکلات هم بازگشت به همان گفتمان و بهره برداری این همین گفتمام است.

 

وی افزود: مردمی بودن دولت سیزدهم تنها یک گفتمان نیست، بلکه یک استراتژی، راهبرد و مسیری برای حل مشکلات است.

 

سخنگوی دولت با بیان اینکه در کشور طی دهه ها گذشته 2 راهبرد کلان بری حل مشکلات وجود دارد، اذعان داشت: یک نگاه و راهبرد حلال مشکلات و کلید حل مشکلات کشور را در خارج از مرزها جستجو می کند  و معتقد به برون زا بودن موضوعات است.

 

تکیه بر مردم برنامه محوری دولت برای رفع مشکلات است

 

بهادری جهرمی بیان کرد: نگاه دیگر که نگاه حاکم بر دولت سیزدهم است، معتقد است که هرگز نمی توان به پای دیگری تکیه کرد و نگاه باید درون زا و برون نگر باشد.

 

وی با بیان اینکه جوشش از درون بر می خیزید، افزود: در دولت سیزدهم در عین توجه به تجربیات معتقد است که نگاه باید درون زا باشد و باید به داشته ها، توانایی ها و ظرفیت های خود تکیه کرد.

 

بهادری جهرمی با بیان اینکه اصلی ترین دارایی هر کشوری مردم آن کشور هستند، افزود: مردم در صدر دارایی هر کشوری هستند و در نگاه درون زا، مردم کلید حل مشکلات هستند.

 

سخنگوی دولت بیان کرد: در جهاد تبیین و جهاد رسانه ای هم مردم باید در میدان باشند  این کار مهم با مشارکت و تکیه بر توان مردمی به سرانجام می رسد.

کد خبر 1209315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha