افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش نیاسر کاشان

فرماندار ویژه کاشان از افتتاح و کلنگ زنی ۱۹ طرح عمرانی با ۲۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش نیاسر کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان،محمد شریف زارعی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: همزمان با آغاز هفته دولت، ۱۹ طرح عمرانی در بخش نیاسر کاشان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

فرماندار ویژه کاشان افزود: این پروژه ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، شهری، آب و فاضلاب و بهداشتی است و برای آن ۲۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

زارعی ادامه داد:  افتتاح پارک کودک اسحاق‌آباد، کف‌فرش و بهسازی محوطه میدان چنار روستای اسحاق‌آباد،  آزادسازی و آسفالت لاین اول بلوار تالار، افتتاح پارک محله سر کمر شهر نیاسر، بهره‌برداری از مخزن پساب فاضلاب شهری شهر نیاسر ویژه آبیاری فضای سبز از جمله پروژه‌های هفته دولت در نیاسر بود.

 

فرماندار کاشان افزود:  افتتاح کنترل سیل‌بند سیمانی روستای ازناوه، افتتاح مرمت حمام عمومی روستای رحق، افتتاح ساختمان دهیاری روستای ارمک، افتتاح منبع آب شرب در معبر منتهی به مزرعه داوود بیک روستای رحق، افتتاح اصلاح شبکه آبرسانی روستاهای رحق، کله، ازناوه، قه، وادقان، باریکرسف و غیره، بهسازی معابر سروال این روستا و کلنگ‌زنی ساختمان دهیاری روستای رحق از جمله این طرح‌ها است.

 

محمد شریف زارعی با اشاره به اینکه هفته دولت نمادی از وحدت بین مردم و مسئولان است، اظهار داشت: باید با بهره‌گیری از ویژگی‌های والای اخلاقی شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی خدمت به مردم قرار دهیم.

 

به گفته فرماندار کاشان، در هفته دولت حدود ۱۵۹ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۷۸۱ میلیارد تومان در بخش‌های دولتی و خصوصی در این شهرستان به بهره برداری می رسد.

کد خبر 1209381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha