هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت و امید آفرینی در جامعه است

آیت الله دری نجف آبادی گفت:هفته دولت فرصتی برای تبیین خدمات دولت، امید آفرینی و اعتماد بخشی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» امروز جمعه (4 شهریور) در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته اراک، ضمن تاکید بر رعایت تقوای الهی، گفت: اخلاص بزرگترین کلید برای انجام امور است و انسان باید معرفت، تقوای الهی و اخلاص را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهدای این هفته، افزود: شهیدان رجایی و باهنر در دوران مسئولیت خود، خدمات ارزشمندی را به ملت و جامعه اسلامی ارایه دادند که این عزیزان باید الگویی برای دولتمران باشند.

 

وی به مسئولیت پذیری و ساده زیستی این شهیدان بزرگوار نیز اشاره کرد و ادامه داد: شهیدان رجایی و با هنر در همه موارد الگوی برای همگان به ویژه دولتمردان شدند.

 

این مقام مسئول هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین برنامه های یک سال گذشته دولت و همچنین برنامه های پیش روی دولت دانست و بیان کرد: دولتمردان باید با ارایه گزارش از عملکرد یک ساله دولت، روابط داخلی و خارجی و ارتباط با دیگر قوا مردم را در جریان فعالیت های خود قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک ادامه داد: این عزیزان باید با شناسایی نقاط قوت و رفع نقاط ضعف به ارزیابی فعالیت های خود پرداخته و برای گام بعدی و سال آتی، برنامه ریزی کنند.

 

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه نمی توان همه امور را محقق کرد، گفت: باید امرو را بررسی و الویت بندی کنیم تا بتوانیم در پایان سال به اهداف ترسیم شده دست یابیم.

 

وی مسئله آلودگی هوا و وجود ریزگردها را یک مشکل بزرگ و امر مهم دانست و اضافه کرد: باید وضعیت هوا اصلاح شود، جلوی منابع آلاینده، مازوت سوزی و گازوئیل سوزی ها گرفته شود چراکه در این هوا امکان زندگی وجود ندارد.

 

این مقام مسئول به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد، اشتغال و توسعه دانش بنیان اشاره کرد و ادامه داد: برای تحقق این امور باید تلاش شود و همه دست به دست هم داده و به رفع مشکلات بپردازیم.

 

امام جمعه اراک در ادامه با بیان اینکه همه ما در یک کشتی نشسته ایم و باید با تمام توان برای حرکت کشتی به سمت پیشرفت و تعالی تلاش کنیم، گفت: درست است نقص هایی وجود دارد، اما همه باید در کنار هم با وحدت و همدلی در مقابل دشمنان همیشگی ایران اسلامی ایستاده و هوشیارانه عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در ادامه با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم در یک سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته است، گفت: این عملکرد و تلاش های دولت جای قدردانی دارد و باید تلاش بیشتری شود تا بتوانیم از مشکلات عبور کرده و به وضعیت مطلوب برسیم.

کد خبر 1209400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha