دولت باید خدمات مثبت خود را با تبلیغ درست رسانه ای کند

حجت الاسلام قریشی گفت: دولت باید خدمات مثبت و تاثیر گذار خود را با تبلیغ درست رسانه ای کند تا در مقابل حملات رسانه ای دشمن از خود دفاع کرده و اعتماد مردم را جلب کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «حجت الاسلام سیدمهدی قریشی»، امروز( ۴ شهریور ماه)، در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی برگزار شد، با بیان اینکه باتوجه به قرار گرفتن در هفته دولت مسیولین و هیئت دولت باید با الگو قرار دادن شهیدان باهنر و رجایی جایگاه خود را وسیله ای برای خدمت به مردم و ذخیره اخرت قرار دهند، افزود:  دولت باید خدمات مثبت و تاثیر گذار خود را با تبلیغ درست رسانه ای کند تا در مقابل حملات رسانه ای دشمن از خود دفاع کرده و اعتماد مردم را جلب کند.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: دستگاه های نظارتی باید بر کار مدیران و مسئولان نظارت داشته باشند اما افراط و تفریط در نظارت بر کار مدیران قدرت مانور و کار را از آنها می گیرد.

 

وی در ادامه سخنان خود  با اشاره به راکد ماندن پروژه کمربندی دوم ارومیه گفت: این پروژه با ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل برخی مشکلات راکد مانده ، مسئولان شهری هرچه سریعتر این مشکلات را رفع کنند.

 

امام جمعه ارومیه افزود:  مشکلات ترمینال بین شهری ارومیه، ساماندهی دست فروشان، ضایعات فروشان ومیدان میوه و تره بار سالهاست باقی مانده و هر سال یک مدیر وعده توخالی می دهد.

 

وی ادامه داد: سازمان مسکن و شهرسازی تمام قد در کنار مسئولان شهری بایستد و مشکلات را حل کنند چرا که مردم در زحمت هستند. 

 

حجت الاسلام قریشی با اشاره به روز پزشک گفت: پزشکان جامعه اسلامی باید شخص بوعلی سینا را الگو خود قرار داده و کمک به بیماران را وسیله جمع اوری ثروت ندانند بلکه این جایگاه را یک مسئولیت انسانی و شرعی برای کمک و خدمت به مردم بدانند.

 

 

کد خبر 1209413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha