سال تحصیلی جدید در دزفول با ۸۰ هزار دانش‌آموز به صورت حضوری برگزار می‌شود

ظاهر‌طحان با اشاره به اینکه مدارس دزفول قطعا به صورت حضوری برگزار می‌شود گفت: سال تحصیلی جدید با حضور ۸۰ هزار دانش‌آموز و چهار هزار فرهنگی از ابتدای مهر ماه آغاز می‌شود.

«امیر ظاهر طحان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، ضمن گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: در سال سال تحصیلی جدید ساماندهی معلمان و دانش‌آموزان با نظم خوبی برگزار شد.

 

سرپرست آموزش و پرورش دزفول افزود : ثبت نام دانش‌آموزان در مراحل پایانی است و تامین لباس فرم و همچنین سرویس مدارس دانش‌آموزان ساماندهی شده است.

 

وی با اشاره به حضوری بودن مدارس دزفول در سال تحصیلی جدید اضافه کرد: حدود ۸۰ هزار دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید در مدارس دزفول از ابتدای مهرماه در کلاس‌های درس حاضر خواهند شد و بیش از چهار هزار پرسنل آموزش و پرورش نیز برای آغاز سال جدید آماده خدمت هستند.  

 

ظاهر طحان تصریح کرد: بر خلاف تصور که گفته می‌شود شرایط کرونا و غیرحضوری بودن کلاس‌ها در ۲ سال قبل تعلیم و تربیت را تحت شعاع قرار داده اما فرهنگیان دزفول با نهایت تلاش در شرایط کرونایی به صورت غیرحضوری کلاس‌ها و یا به صورت ترکیبی تلاش وافری داشته و ثمره آن رشد نمره کتبی پایه دوازدهم در اکثر مدارس است‌.

 

وی خاطر نشان کرد: دبیرستان شاهد دخترانه جساس در نتایج کتبی نهایی پایه دوازدهم رشد بسیار چشمگیری داشته و در مدارس شاهد سراسر کشور رتبه اول را کسب کرد.

 

کد خبر 1209507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha