مشکل تامین  آب شرب روستای فیروز‌آباد بخش سردشت دزفول برطرف شد

مدیر آبفا منطقه دزفول از رفع مشکل تامین آب شرب روستای فیروزآباد بخش سردشت دزفول و پایان هفت سال آبرسانی با تانکر به این روستا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حسین سعادتی فر» در حاشیه عملیات آبرسانی به روستای فیروزآباد بخش سردشت دزفول، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: پس از پیگیری مدیرعامل آبفا خوزستان و افتتاح پروژه آبرسانی به روستای کهنک دزفول که شامل احداث و تجهیز یک حلقه چاه و به کارگیری ۱۰ کیلومتر لوله‌گذاری تا مخزن تامین آب است موضوع حل مشکل آب شرب روستای فیروز‌آباد نیز در دستور کار معاونت محترم بهره‌برداری آبفا خوزستان قرار گرفت.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول با بیان اینکه در این مدت به وسیله تانکر به این روستا آبرسانی صورت می گرفت افزود: در این راستا با اقدام ۴۸ ساعته اکیپ‌های عملیاتی بهره‌برداری روستایی آبفا منطقه دزفول با انشعاب‌گیری از خط ۱۰ کیلومتری روستای کهنک عملیات آبرسانی به روستای فیروزآباد انجام گرفت‌.

 

وی تصریح کرد: در این عملیات با اجرا و به کارگیری ۲۰۰ متر لوله‌گذاری از نوع پلی‌اتیلن ۱۱۰ میلیمتر خوشبختانه ابرسانی به روستای فیروزآباد بخش سردشت انجام و ۲۰۰ خانوار از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.

 

سعادتی فر در پایان از پیگیری و مساعدت دکتر کرمی نژاد مدیرعامل آبفا خوزستان، قمیشی معاونت بهره‌برداری و توسعه آب آبفا خوزستان و دهیاری روستای فیروزآباد جهت تامین ماشین‌آلات حفاری قدردانی کرد.

 

کد خبر 1209529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha