دولت شهیدان رجایی و  باهنر به عنوان دولت مکتبی مطرح است

امام جمعه شیروان گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دولت مکتبی مطرح است و الگوی انقلاب اسلامی می باشد.

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت و شهیدان رجایی و باهنر اظهارکرد: این دو شهید عزیز چهار ویژگی بارز داشتند که موجب شد دولت آنان به عنوان دولت مکتبی مطرح و الگوی انقلاب اسلامی باشد.

 

امام جمعه شیروان عنوان کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی ارائه الگوی جدید حکومتداری به دنیا بود، هیچگاه ریاست بر شهیدان رجایی و باهنر تاثیر نگذاشت بلکه آن ها در سیاست اثر گذاشتند، ساده زیستی و مردمی بودن از ویژگی های بارز دولت آنان بود.

 

حجت الاسلام تکمیلی کار جهادی، خستگی ناپذیری و حرکت در مسیر آرمان های انقلاب را از دیگر ویژگی های بارز این شهیدان عنوان و خاطرنشان کرد: از مدیران و کارکنان دولت در شهرستان انتظار می رود که با تاسی به سیره شهیدان رجایی و باهنر خدمت صادقانه به مردم  را سرلوحه تمام تماش و کار خود قرار دهند.

 

وی با اشاره به تلاش های مدیران و تمام مسئولان تصریح کرد: هفته دولت فرصت خوبی جهت ارائه عملکرد مسئولان و بیان برای مردم است زیرا که با تخصیص اعتبارات در تمام حوزه ها شاهد افتتاح و کلنگ زنی طرح هایی هستیم که نیاز به بازگو کردن توسط دولتمردان و اطلاع رسانی توسط خبرنگاران دارد که در این زمینه باید تعامل و همکاری تمام ارگان ها صورت گیرد.

 

وی با اشاره به اقدامات جهادی دولت اضافه کرد: عملکرد دولت سیزدهم در طی یکسال قابل تقدیر بوده، دولت در زمینه بهداشت و درمان، کنترل بیماری کرونا کاهش نرخ بیکاری، کاهش نرخ تورم، افزایش یارانه نقدی و نیز در سیاست خارجی خوب عمل کرده است.

 

هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولت مرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام والمسلمین دکتر محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است.

 

 

 

کد خبر 1209618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha