واحدهای باقی مانده مسکن مهر کوی وحدت  ۹۰ درصد پیشرفت دارد

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان گفت: واحدهای باقی مانده مسکن مهر کوی وحدت شیروان ۹۰ درصد پیشرفت دارد.

«بلال اکبرپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: ساخت مسکن مهر شیروان از سال 87 آغاز شد که تا پایان سال 93، چهار  پروژه شامل 96 واحد به بهره برداری و تحویل داده شد و برای مسکن مهر کوی وحدت هزار و 720 واحد تعریف شده که تاکنون هزار و 230 واحد تحویل داده شده و مابقی که بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد طی چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی شیروان با اشاره به آغاز ساخت پروژه مسکن ملی شهرستان از سال 99عنوان کرد: پروژه 48 واحدی با 28 درصد، 60 واحدی تعاونی کارگران نانوایان و 54 واحدی شرکت مهر اتحاد با 10 درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

 

اکبرپور خاطرنشان کرد: امسال از محل اعتبارات این وزارتخانه 250 میلیارد ریال جهت ساخت دیوار ساحلی در 3 نقطه، معابر، بهسازی، جدول گذاری، آسفالت و پیاده روسازی مسکن مهر کوی وحدت این شهرستان جذب شده است.

 

وی با اشاره به اعتبارات بازآفرینی شهری تصریح کرد: سال گذشته 2 میلیارد ریال جهت پیاده روسازی خیابان حکیم جذب شد و اکنون تکمیل خانه فرهنگ شهرداری با 16 میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که فاز اول آن با 8 میلیارد و 500 میلیون ریال انجام شده است.

 

وی با اشاره به اقدامات انجام شده بازآفرینی شهری در منطقه حکیم اضافه کرد: پروژه پایگاه خدمات اجتماعی بهزیستی در فاز اول با 6 میلیارد و 500 میلیون ریال صورت گرفته و پروژه بهسازی مدرسه ستارزاده با 23 میلیارد ریال تعریف شده است.

 

کد خبر 1209631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha