وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد استان فارس شد

وزیر علوم تحقیقات و فناوری وارد استان فارس شد و در سفر ۲ روزه خود در مراسم افتتاح و رونمایی های علمی به مناسبت هفته دولت حضور خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد زلفی گل»، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز (شنبه 5 شهریور) به مناسبت هفته دولت وارد فارس شد و در نخستین روز سفر استانی خود در مراسم افتتاح تصفیه‌ خانه فاضلاب شهر کازرون، افتتاح مدرسه خیرساز «حضرت فاطمه زهرا (س)»، بازدید از بیمارستان 96 تخت‌ خوابی کازرون و مرکز آموزش عالی «سلمان فارسی»، کلنگ ‌زنی کارخانه تولید کابل مسی و کلنگ ‌زنی پست 66 کیلووات کازرون به این شهرستان می رود.

شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس پایگاه استنادی علوم جهان اسلام، بازدید از پروژه‌ نان (نظام ایده ‌ها و نیازها)، بازدید از خوابگاه‌ های دانشجویی «پردیس ارم» دانشگاه شیراز، نشست با شورای اساتید دانشگاه شیراز و زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) از برنامه های سفر وی در شیراز خواهد بود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در بدو ورود به شهرستان کازرون، برای ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام به گلزار شهدای کازرون رفت.

در روز دوم این سفر نیز بازدید از برج فناوری و رونمایی از محصولات دانش ‌بنیان، بازدید از محل احداث دانشگاه هنر شیراز و افتتاح مجتمع فرهنگی و مسجد دانشگاه فنی حرفه‌ای و افتتاح مراکز رشد گنجانده شده است.

کد خبر 1209644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha