مردمداری و عدالت محوری ویژگی مهم دولت سیزدهم

استاندار خراسان شمالی گفت: مردمداری و عدالت محوری ویژگی های اصلی دولت است و در سایه این ویژگی رسیدن به مسیر سازندگی و عمران استان را هدف اصلی قرار می دهیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی صبح امروز شنبه (پنجم شهریورماه) در دیدار رییس کل دادگستری استان به مناسبت تبریک هفته دولت، قوای مجریه، قضائیه و مقننه را سه رکن مهم بستر ساز کشور دانست و گفت: مردم داری و عدالت محوری ویژگی های اصلی دولت است و در سایه این ویژگی رسیدن به مسیر سازندگی و عمران استان را هدف اصلی قرار می دهیم.

 

وی افزود: سه قوا تمام اجزای حاکمیت را شکل می دهند لذا همگان باید نسبت به این موضوع حساسیت لازم را داشته باشند زیرا عدم توجه موجبات خسران و ضرر را فراهم می کند.

 

در ادامه این دیدار رییس کل دادگستری استان نیز گفت: در شرایط خاص کشور دولت تمام تلاش خود را در راستای حل مشکلات به ویژه در حوزه اقتصاد دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین «رضا براتی زاده» با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی استان خود را در کنار دولت انقلابی و مردمی می ببیند، افزود: اهداف همه ما یکی است اما مسئولیت ها متفاوت بوده که هدف اصلی  ساختن تمدن اسلامی است.


وی ایجاد نظم و امنیت را مهم ترین رسالت مجموعه قوه قضائیه دانست و گفت: تکلیف ما این است در تمام حوزه ها کمک حال دولت باشیم .

 

 

 

کد خبر 1209766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha