۳۵ نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان کمیته امداد به بهره برداری رسید

همزمان با هفته دولت، ۳۵ نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان کمیته امداد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد فراهانی منش» ضمن گرامیداشت هفته دولت، از افتتاح تعداد 35 نیروگاه خورشیدی خانگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی خبر داد و گفت: این نیروگاه های خورشیدی خانگی به شبکه سراسری برق متصل و همزمان با هفته دولت آغاز به کار می کنند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان مرکزی، افزود: ایجاد اشتغال و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است.

 

وی با بیان اینکه راه اندازی نیروگاه خورشیدی با هدف خودکفایی مددجویان تحت حمایت به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: این تعداد نیروگاه خورشیدی با ظرفیت پنج کیلو وات خانگی در قالب طرح‌های اشتغال مددجویی و پدافند غیر عامل  راه اندازی می شود.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه از این تعداد طرح 9 مورد در شهرستان ساوه، است، ادامه داد: پنج مورد در زرندیه، 9 مورد شهرستان اراک،سه مورد آشتیان،دو مورد فراهان، پنج مورد شازند و دو مورد در شهر توره هستند.

 

فراهانی منش برنامه ریزی جهت نصب و راه اندازی تعداد بیشتری نیروگاه خورشیدی را از اقدامات و برنامه‌های حوزه اشتغال کمیته امداد استان  مرکزی در سال جاری دانست و اظهار کرد: امید است بتوانیم بیش از پیش در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان گام برداریم.

کد خبر 1209782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha