مردم استان اردبیل دلباخته مکتب اهل بیت (ع) و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند

اسماعیلی گفت: مردم استان اردبیل دلباخته مکتب اهل بیت (ع) و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند و این طراوت و نورانیت را بین مردم احساس می کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «محمد مهدی اسماعیلی» امروز (۵ شهریورماه) در بین اهالی روستای سوها گفت: مردم استان اردبیل دلباخته مکتب اهل بیت (ع) و حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) هستند و این طراوت و نورانیت را بین مردم احساس می کنیم.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: روستای سوها نیز مشهون از نام اباعبدالله الحسین (ع) است و فعالیت های قرآنی این روستا بسیار مورد توجه مسئولان قرار گرفته و نمایندگان نیز خواستار حمایت از این فعالیت های قرآنی هستند.

 

این مقام مسئول افزود: در دولت انقلابی و مردمی بنا این است که به جای اینکه در تهران و مناطق مرکزی کشور به فعالیت های خود ادامه دهیم حتما بیاییم در تمام نقاط کشور حاضر شویم و سفرهای استانی به 31 استان نیز در همین راستا صورت گرفت و به مشکلات عامه مردم به صورت چهره به چهره رسیدگی کردیم.

 

اسماعیلی خاطر نشان کرد: چشم انداز کشور حرکت به سمت پیشرفت و تعالی است و تلاش می کنیم با حرکت های جهادی مشکلات پیش رو را حل کنیم.

 

وی اعلام داشت: روزی که امام خمینی (ره) در این کشور پرچم انقلاب را برافراشت هیچکس فکر نمیکرد که شاه با آن قدرت و اتکا به حضور آمریکا و غرب و حضور 60 هزار مستشار آمریکایی از این کشور اخراج شود همه اینها به مدد اتکا امام خمینی (ره) به مکتب امام حسین (ع) بود و امروز این انقلاب با پرچمداری رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی همچنان خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی است.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: انصافاً فعالیت های قرآنی بی نظیری در روستا سوها رقم می خورد و توانسته در عمل به منویات مقام معظم رهبری در تربیت نسل قرآنی موفق باشد و تلاش خواهیم کرد تا با حمایت های صندوق هنر بتوانیم مشکل بیمه ای این عزیزان را حل کنیم.

 

 

اسماعیلی عنوان کرد: دولت سیزدهم چیزی جز نوکری مردم ندارم و باید همه تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار بگیریم.

 

کد خبر 1209879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha