موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر در نجف وکربلا برپا می شود

مهرنیا گفت: کاروان خادمین موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر فردا یکشنبه ۶ شهریورماه برای حضور در مراسم اربعین و برپایی موکب به کربلا اعزام می شوند.

«مهدی مهرنیا » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ حسینی و عاشورایی یکی از وظایف مهمی است که به عنوان کانون فرهنگی برعهده داریم و باید در این راستا فرهنگ سازی کنیم که اربعین حسینی یکی از برنمامه های مهم فرهنگی برای نهادینه کردن در بین نسل جدید و افزایش دوستی و حی اهل بیت در بین نسل جدید است.

 

مسئول امور فرهنگی کانون فرهنگی هنری شهید گراییلی قائم شهر افزود: موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر یکی از کانون های فعال استان همزمان با اربعین حسینی در عراق مستقر می شود و به زائران امام حسین(ع) خدمات ارتئه می کند.

 

وی یادآور شد: کانون شهید گراییلی قائم شهر دو موکب در اربعین دارد که یک موکب در عمود 287 نجف و دیگری در کربلاست و میزبان همه دلدادگان به امام حسین(ع) است.

 

مهرنیا گفت: کاروان خادمین موکب کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر فردا یکشنبه 6 شهریورماه برای حضور در مراسم اربیعن و برپایی موکب به کربلا اعزام می شوند.

 

مسئول فرهنگی کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائم شهر اظهار کرد: این کانون با پرپایی این دو عمود و با حضور خادمین اربعین به عزاداران سید و سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع) خدمت رسانی می کنند.

 

وی همنیئ از اجرایی شدن پویش نذر آب میوه و آب معدنی هم کاری از موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) شهرستان قائم شهر خبر داد و یادآور شد: افراد به هرمقداری از نذورات خود را صرف خرید آب میوه و آب معدنی و اهدا به اربعین حسینی می کنند و افراد برای کمک به این کار خیر و شرکت در ثواب اربعین می توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت 5892101396495760 به نام موکب حضرت فاطمه الزهرا(س) قائم شهر واریز کنند.

کد خبر 1209936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha