ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه شادگان راه اندازی شد

همزمان با هفته دولت و در راستای ارائه خدمات بهداستی و درمانی به شهروندان ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه بخش دارخوین شهرستان شادگان راه اندازی و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شادگان، طی آئینی ظهر امروز (شنبه ۵ شهریور) با حضور فرماندار شادگان و جمعی از مسئولان ساختمان جدید مرکز خدمات جامع سلامت روستای دریسیه بخش دارخوین شهرستان شادگان به منظور ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به شهروندان این منطقه همزمان با هفته دولت راه اندازی و به بهره برداری رسید.

 

این مرکز با پیگیری نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شادگان و دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال احداث شده است.

 

«جمال صالح زاده» در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همچنین تبریک هفته دولت اظهار کرد: ۱۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده در این مرکز از محل اعتبارات نفت و باقی آن از محل اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تامین شده است.

 

فرماندار شادگان تصریح کرد: این مرکز دارای پزشک عمومی، ماما، داروخانه، واحد پیشگیری از بیماری ها، واکسیناسیون، تزریقات، بهداشت محیط و همچنین بهداشت حرفه‌ای است که به مردم منطقه خدمات مربوطه ارائه می دهد.

 

کد خبر 1209944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha