بخش های زیادی از طرح ۴ خطه کردن مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده می شود

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: با تلاش وزارت راه و شهرسازی، بخش های زیادی از طرح ۴ خطه کردن مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده می شود.

«عبدالله بهادری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام اظهار کرد: از مسیر اسلام آباد-ایوان- ایلام و حمیل - سرابله- ایلام برای اربعین مشکل ترافیک وجود ندارد و خیلی برای استان مشکل ساز نیست.

 

وی افزود: عمده مسیری که وزارت راه و شهرسازی روی آن متمرکز است، چهارخطه کردن مسیر ایلام-مهران به طول ۹۳ کیلومتر است که سال های  قبل اقدامات خوبی در این مسیر انجام گرفته اما از سال گذشته روند طرح شتاب بیشتری گرفته است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام با اشاره به اینکه قبلا بیش از ۷۵ کیلومتر مسیر چهارخطه شده است، افزود: مابقی مسیر در چند قطعه در حال چهارخطه شدن است که تا اربعین بخش زیادی از این مسیر چهارخطه می شود.

 

بهادری تصریح کرد: یکی از قطعات این مسیر احداث تونل اول، تونل دوم و قطعه رانشی در منطقه مهدی آباد است، اقدامات در این قطعات انجام شده و هم اکنون به شکل اضطراری آماده تردد برای اربعین هستند.

 

وی با بیان اینکه از سه راهی روستای چم آب به طول ۲ کیلومتر به شکل قطعی به بهره برداری خواهد رسید، گفت: از بانروشان تا سه راهی جندالله به طول ۴ کیلومتر زیر بار رفته و عوامل راهداری در حال نصب نیوجرسی هستند.

 

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام افزود: تقاطع صالح آباد به صورت رفت و برگشت برای اربعین به بهره برداری خواهد رسید و از صالح آباد تا کنجانچم ۴۰ کیلومتر آسفالت انجام شده است.

 

بهادری خاطرنشان کرد: پل کیلومتر ۵۲، ۵۵، ۵۶ در مسیر ایلام-مهران تا اربعین آماده بهره برداری خواهد رسید.

کد خبر 1209997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha