کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد در کانون ‌«الزهرا (س)» جهرم برگزار شد

حضوری گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم کلاس های تقویتی ویژه دانش آموزان عضو این کانون در حال برگزاری است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: برگزاری کلاس های تقویتی درسی ویژه بچه های مسجد به عنوان یکی از فعالیت های تابستانه کانون فرهنگی هنری‌ «الزهرا (س)» در حال انجام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: این کلاس های درسی به منظور آمادگی بچه های مسجد برای سال جدید تحصیلی و حضور در کلاس های درس است.

 

وی بیان کرد: کلاس های تقویتی این کانون ویژه درس «عربی» مقطع متوسطه برگزار شده و بچه های مسجد در این رده سنی به منظور برطرف کردن مشکلات درسی در این کلاس ها شرکت می کنند.

 

حضوری عنوان کرد: در برگزاری این کلاس ها از آموزگاران عضو کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» بهره گرفته و برای مقاطع دیگر تحصیلی نیز برنامه هایی در دست اقدام است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «الزهرا (س)» جهرم با اشاره به اینکه این کانون به اهمیت درس و تحصیل در کنار تهذیب و معنویت توجه ویژه ای دارد، تصریح کرد: معتقدیم برای آبادانی کشور نیازمند افراد متعهد و متخصص هستیم و کانون های مساجد در این زمینه نقش اساسی و بسزایی دارند.

 

حضوری خاطرنشان کرد:‌ کلاس های تقویتی درسی علاوه بر این، در طول سال به ویژه ایام امتحانات بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری برگزار می شود تا مسجدی ها مشکلات درسی خود را در این کلاس ها برطرف کنند.

 

 

 

کد خبر 1210025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha