تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان کلنگ زنی شد

تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان صبح امروز با حضور وزیر دادگستری کلنگ زنی شد و مقرر گردید در بازه زمانی ۱۲ ماه و با ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در آیین کلنگ زنی تقاطع غیرهمسطح ورودی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه زنجان با 440 هکتار مساحت بزرگترین دانشگاه کشور و شمالغرب کشور به شمار می آید،گفت: در حال حاضر 15 هزار دانشجو و هیات علمی در این دانشگاه مشغول به فعالیت هستند.

 

مسعود بیات منش با بیان اینکه تقاطع همسطح ورودی دانشگاه زنجان ایمن سازی شده بود، گفت: در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان اعتباری از محل طرح های نقاط حادثه خیر راه و شهرسازی برای این پروژه پیش بینی شده بود که امروز با حضور وزیر دادگستری این پروژه کلنگ زنی شد.

 

به گفته وی، پیمانکار این پروژه جهاد نصر انتخاب شده است و مقرر گردیده پروژه در بازه زمانی 12 ماهه و با اعتبار 100 میلیارد تومان به بهره برداری برسد.

 

وزیر دادگستری نیز در حاشیه این مراسم درجمع خبرنگاران با اشاره به اینکه توفیقی حاصل شد به نمایندگی از سوی دولت در هفته دولت به استان زنجان سفر کنم، افزود: در این سفر از کارخانجات و واحدهای تولیدی راکد و تعطیل که مجدد به چرخه تولید بازگشتند نیز بازدید کردم.

 

رحیمی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم عزم حود را جزم کرده است تا این واحدها به چرخه تولید بازگردند، افزود: برخی از کارخانه ها به دلیل مشکلات حقوقی و قضایی راکد بودند که در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی این مشکلات بررسی و برطرف شدند.

 

وی با تاکید براینکه مشکلات سرمایه در گردش این وحدها نیز توسط دستگاه های اجرایی مرتبط حل می شود، اضافه کرد: در استان زنجان واحدهای تولید راکد و نیمه تعطیل بسیاری به چرخه تولید برگشته است؛ برخی از این این واحدها مشکلات خود را در این سفر بیان کردند و امیدواریم آن ها نیز به چرخه تولید بازگردند و اشتغال جوانان نیز حل شود.

 

کد خبر 1210034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha