پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

حجت الاسلام جعفری مهر گفت: پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت (ع) خانواده طلاب با همکاری نهادها و ادارات فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد با حوزه‌های علمیه برگزار می شود.

حجت الاسلام «محمدجواد جعفری مهر» در حاشیه نشست ستاد اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی قرآن و عترت خانواده طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، گفت: جشنواره قرآن و عترت (ع) با هدف ارتقای سطح آگاهی و به روز رسانی دانش و معلومات خانواده طلاب استان کهگیلویه و بویراحمد همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طبق اهداف مندرج در آئین نامه جشنواره، یکی از اهداف متعالی این جشنواره نشر و گسترش فعالیت‌های قرآن و عترت در حوزه‌های علمیه است.

 

وی افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت (ع) اقدام به برگزاری پنجمین جشنواره بین‌المللی قرآن و عترت ویژه خانواده طلاب و روحانیون کرده است.

 

حجت الاسلام جعفری مهر ادامه داد: این جشنواره در سه بخش اصلی شامل دوره‌های آموزش عمومی و تخصصی، مسابقات قرآنی و معارفی در سطح استانی و کشوری و برگزاری محافل و جلسات قرآنی برنامه‌ریزی شده است.

 

مدیر مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کررد: این جشنواره که با مدیریت و نظارت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و اجرای مسابقات استانی و کشوری توسط سازمان دارالقرآن الکریم برگزار می‌شود، از تیرماه ۱۴۰۱ آغاز و در آبان ماه طبق جدول زمان‌ بندی به پایان می‌رسد.

 

وی گفت: ثبت نام از خانواده و فرزندان طلاب برای شرکت در جشنواره بین المللی قرآن و عترت (ع) در استان کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای مرداد ماه ۱۴۰۱ آغاز شده و علاقه مندان می‌توانند به حوزه‌های علمیه سراسر استان مراجعه و ثبت نام کنند.

کد خبر 1210147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha