بیستمین کلیپ «پنچشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» در نیجریه منتشر شد

بیستمین کلیپ «پنچشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» با تفسیر آیه ۱ تا ۷ سوره عنکبوت در نیجریه منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، به منظور معرفی و شناساندن تعالیم اصیل قرآن کریم و قرائت صحیح این کلام الهی و تفسیر و برداشت درست و یکسان از آن توسط آحاد ملت در سراسر جهان به ویژه در جامعه مخاطب، رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه در نظر دارد از این پس هر پنجشنبه با موضوع «پنچشنبه‌ها زندگی خود را قرآنی کنیم» مجموعه کلیپ‌های قرآنی تولید شده در داخل کشورمان را تهیه و در فضای مجازی و صفحات اجتماعی خود و سایر شبکه‌های مرتبط با این نمایندگی، منتشر کند.

مجموعه پیشرو که بیستمین مجموعه از مجموعه کلیپ‌های مورد نظر است، از آیه 1 سوره عنکبوت آغاز تا آیه 7 این سوره مبارکه، قرائت شده و به زبان انگلیسی مورد تفسیر قرار می‌گیرد.

در پایان هر مرحله از قرائت، به صورت خلاصه به نکات کلیدی و موضوعات اصلی آیات قرائت شده با عنوان «آنچه از این آیات می‌آموزیم» اشاره می‌شود و مدت این کلیپ 12 دقیقه است.

علاقه‌مندان برای دریافت این کلیپ قرآنی می‌توانند به نشانی  به نشانی‌های https://www.youtube.com/watch?v=OV-vl-3rT-o و https://www.facebook.com/iranianconsulateabuja/videos/1505927909835425  مراجعه کنند.

شایان ذکر است، از زمان آغاز این برنامه تاکنون سوره مبارکه نمل به طور کامل در 19 کلیپ مورد قرائت و تفسیر قرار گرفته و در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی رایزنی فرهنگی کشورمان در نیجریه بارگذاری شده است.

کد خبر 1210152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha