پذیرش دانشجو در دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه در مقطع کارشناسی

چهری، گفت: دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث دانشجو می‎‌پذیرد.

مجید چهری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه  با اشاره به پذیرش دانشجو در دانشکده قرآنی،گفت:دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه با هدف تربیت دانشجوی قرآنی، اندیشمند، نو آور، بصیر و انقلابی تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بزرگترین مراکز آموزش معارف ناب قرآن کریم در استان کرمانشاه و یکی از ۱۸ دانشکده ای است که زیر مجموعه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در حال فعالیت می باشد . بنای دانشکده در سال ۱۳۷۲ از سوی واقفان خیراندیش استان و از طریق موقوفه کوثر اهل بیت علیهم السلام تأسیس شد و پس از گذشت یک سال در سال ۱۳۷۳ با اخذ مجوز های لازم از سوی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری به صورت رسمی فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود .

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه، افزود: وی خاطر نشان دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم برای سال تحصیلی جدید در مقطع کارشناسی در رشته علوم قرآن و حدیث از بین بانوان و آقایان دانشجو می‎‌پذیرد.

 

 وی خاطر نشان کرد:پذیرش دانشجویان برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی و در رشته علوم قرآن و حدیث (کد رشته ۱۴۶۴۹) و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور به صورت رایگان است.

 

چهری تصریح کرد: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر برای ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های ۰۸۳۳۸۳۶۰۲۵۵ و ۰۸۳۳۸۳۶۲۹۳۴ تماس و یا به آدرس اینترنتی https://www.quran.ac.ir مراجعه کنند.

 

رئیس دانشکده علوم قرآنی کرمانشاه ، گفت: این دانشگاه برای سال تحصیلی جدید تنها به‌صورت روزانه و به دو شیوه آزمون سراسری و سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

کد خبر 1210274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha