خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تکلیف الهی است

نورانی گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تکلیف الهی است که بر دوش ما قرار دارد و این امر با همیاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حسن نورانی» امروز (یکشنبه ۶ شهریور) در جلسه شورای هماهنگی برنامه‌های دفاع مقدس که با هدف ارائه گزارش برنامه های دستگاه های اجرایی استان در هفته دولت و طرح پیشنهادات برای هفته دفاع مقدس برگزار شد، با گرامیداشت هفته دولت و سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران تکلیف الهی است که بر دوش ما قرار دارد و این امر با همیاری و همراهی تمامی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان میسر خواهد بود.

 

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان با اشاره به اجرای صحیح قوانین و مقرارات موجود و همچنین مصوبات شورای ترویج فرهنگ ایثار، خدمت صادقانه به جامعه ایثارگر را کاری جهادی و وظیفه شرعی و دینی عنوان کرد.

 

وی تصریح کرد: در برنامه‌ریزی انجام شده مقرر شد تا سازمان‌ها پنج نفر از کارکنان ایثارگر خود را تحت عنوان ایثارگر معتمد جهت حضور در جلسات، ارسال گزارشات، فعال کردن ارتباط دستگاه‌ها با این امور و همچنین رفع ابهامات ابلاغیه‌ها و مصوبات جدید خدمات‌رسانی به ایثارگران معرفی کنند.

 

گفتنی است، حاضرین در جلسه به ارائه گزارش هفته دولت و برنامه های هفته دفاع مقدس پرداختند و طرح‌های پیشنهادی خود را برای هفته دفاع مقدس ارائه کردند.

 

کد خبر 1210289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha