استفاده حداکثری از ظرفیت مردم، لازمه توفیق دولت در جبهه اقتصاد است

عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: از جمله مهم ترین الزامات موفقیت دولت در جبهه اقتصاد و حل مشکلات در این زمینه، بهره گیری حداکثری از ظرفیت بالای مردم است.

دکتر شریف لکزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت هفته دولت با اشاره به این که یکی از وظایف مهم دولتمردان در شرایط کنونی ، تلاش مجاهدانه برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است، اظهار داشت: اگر دولت می خواهد در این زمینه کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد باید از همه ظرفیت های مردمی در راه تحول اقتصادی و رفع موانع و مشکلات استفاده کند.

 

وی افزود: اگر به بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری نیز در باب اقتصاد مقاومتی و تقویت تولید داخلی نیز توجه کنیم، ایشان بر اهمیت استفاده از ظرفیت توان مردمی بسیار تأکید دارند و لذا این رهنمود باید همواره مدنظر دولتمردان و مسئولان کشور باشد.

 

این استاد حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به جایگاه بسیار کلیدی مردم در نظام جمهوری اسلامی گفت: از جمله مهم ترین الزامات و بایسته های موفقیت حاکمیت بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب، مردم مداری مسئولان است و این که دغدغه جدی شان حل مشکلات مردم به خصوص اقشار محروم و کم بضاعت جامعه باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: حرکت منسجم و هدفمند بر اساس منافع ملی و پرهیز از نگاه های جناحی و حزبی از دیگر الزامات توفیق دولت در خدمت به مردم و کشور است و این که در این راستا به رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، جامه عمل بپوشانند.

کد خبر 1210313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha