بازدید از دهکده فناوری و نوآوری فشتام/ تاکید بر رفع مشکلات شرکت‌های دانش بنیان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان همزمان با هفته دولت از دهکده فناوری و نوآوری فشتام بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، «علیرضا نوروزی» مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گیلان همزمان با هفته دولت و به‌منظور احصا، شناسایی و رسیدگی به چالش‌های حوزه کسب و کار فعالان اقتصادی استان از دهکده فناوری فشتام بازدید کرد.

در این بازدید، وضعیت شرکت‌های بیلو، تولید ریز جلبکی پارسیان، شرکت مهندسی فروهر تیسفون، سامانه پایش سلامت و شرکت پارس فرهوش آژمان واقع در دهکده فناوری و نوآوری فشتام بررسی و نوروزی در این بازدید و گفتگو با مدیران شرکت های مذکور، از نزدیک در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.


وی در خصوص یکی از مشکلات عمده این شرکت‌های دانش‌بنیان، یعنی عدم توانایی بانک‌ها در ارزش گذاری ایده و خط تولید، گفت: از آنجائیکه بدون مشارکت شبکه بانکی، این شرکت‌ها با مشکلات عمده‌ای رو به رو می‌شوند، لازم است با بررسی و پیگیری‌های لازم، بتوانند از تسهیلات بند الف تبصره 18 بهره مند شوند.

 

در این بازدید، مدیران برخی از شرکت‌های دانش بنیان از توانمندی‌های خود برای جذب سرمایه گذاران خارجی گفتند و مدیرکل دارایی گیلان تاکید کرد، نشستی با حضور مدیران شرکت‌های مذکور در اداره کل امور اقتصادی و دارایی گیلان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1210476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha