هفته دولت فرصتی برای ارزیابی عيار و عملكرد دولتمردان، مديران و مسئولان نظام است

هفته دولت و سالگرد شهادت اين دو شهيد بزرگوار فرصت مغتنمي را فراهم كرده تا عيار و عملكرد دولتمردان، مديران و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي با ميزان و الگوي شهيدان رجايي و باهنر سنجيده و ارزيابي شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هشتم شهریور ماه، سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر بیانیه ای صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
حادثه تروريستي انفجار دفتر نخست ‌وزيري و به شهادت رسيدن مظلومانه شهيدان محمدعلي رجايي (رئيس جمهور) و حجت‌الاسلام والمسلمين محمدجواد باهنر (نخست‌وزير) در هشتم شهريور سال ۱۳۶۰ به دست ناپاك منافقان كوردل و پرورش‌يافته شيطان بزرگ آمريكاي جهانخوار سندي متقن از مظلوميت مردم مسلمان ايران در مقابل تروريسم بين‌الملل و حجتي آشكار از جنايات دشمنان نظام و خيانت ايادي داخلي آنان عليه ملت ايران است.

اين حادثه جانكاه اگر چه دل امام و امت را غمين ساخت، اما سبب انسجام و اتحاد بيشتر ملت ايران و زمينه‌ساز نابودي تدريجي دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي شد.

شهيدان رجايي و باهنر عمر كوتاه اما پربركت خويش را وقف خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي و مردم مسلمان ايران كردند و تا پاي جان بر عهد و پيمان الهي خود با آرمان والاي انقلاب اسلامي و انديشه ناب بنيانگذار جمهوري اسلامي امام خميني (رحمت‌الله عليه) ايستادند و دين خود را با تشكيل دولت مكتبي و انقلابي و تلاش بي ‌وقفه براي عدالت‌ گستري و رفع استضعاف و محروميت به ميهن اسلامي ادا كردند.

شهيدان رجايي و باهنر از مديران و مسئولان تراز انقلاب اسلامي بودند كه با ولايت مداري، وفاداري به اسلام و انقلاب و درك صحيح از شرايط كشور، خدمتگزاري بي‌منت به مردم مسلمان ايران به‌ويژه اقشار ضعيف و محروم جامعه را در اولويت كارهاي خويش قرار دادند و با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهي، ساده‌ زيستي و دوري از اشرافي ‌گري تمام تلاش خويش را در راه خدمت صادقانه و بي‌چشم داشت و رفع مشكلات مردم قرار دادند.

هفته دولت و سالگرد شهادت اين دو شهيد بزرگوار فرصت مغتنمي را فراهم كرده تا عيار و عملكرد دولتمردان، مديران و مسئولان نظام مقدس جمهوري اسلامي با ميزان و الگوي شهيدان رجايي و باهنر سنجيده و ارزيابي شود.

امروز كه ملت انقلابي و مبارز ايران اسلامي پس از سال‌ها ايستادگي و مقاومت در برابر توطئه‌ها، دسيسه‌ها و فتنه‌هاي بي‌شمار استكبار جهاني در شرايط سخت تحريم‌هاي شديد اقتصادي و سختي‌هاي معيشتي و همچنين تنگناهاي ناشي از شيوع بيماري كرونا قرار گرفته است.

احياي الگوي دولت خدوم شهيدان رجايي و باهنر مي‌تواند راه‌گشا و نجات‌بخش باشد و نقشه‌هاي دشمنان اسلام و انقلاب اسلامي براي ناكارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوري اسلامي در حل مشكلات را خنثي نمايد.

در شرايط كنوني از دولت مكتبي و انقلابي سيزدهم انتظار مي‌رود با ولايت مداري، تكيه بر توان داخلي و به كارگيري نيروهاي متخصص و جوان انقلابي و با تاسي به سيره شهداي هشتم شهريور ياد و خاطره شهيدان صدر انقلاب اسلامي به‌ ويژه شهيدان رجايي و باهنر را زنده نگه ‌داشته و ضمن ادامه دادن راه اين شهداي گرانقدر در مسير استكبارستيزي و دفاع از مستضعفان، به شدت با مفاسد اقتصادي برخورد كرده و به سوء‌مديريت‌هاي موجود در عرصه اقتصادي پايان بخشد تا به فضل الهي با اقتدار انقلاب اسلامي، پيشرفت كشور و رفع دغدغه‌هاي معيشتي آحاد جامعه و زندگي عزتمندانه، كام ملت بزرگ و آزاده ايران اسلامي شيرين شود.

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان كهگيلويه و بويراحمد ضمن بزرگداشت ياد و خاطره شهداي دولت به ‌ويژه شهيدان رجايي و باهنر و تبريك هفته دولت، از عموم مردم استان براي شركت در مراسم بزرگداشت شهداي هشتم شهريور كه در سراسر نقاط استان برگزار مي شود دعوت به عمل مي آورد.

اين مراسم در شهرياسوج روز سه شنبه هشتم شهريور، راس ساعت ۱۰ صبح در سالن حكيم جرجاني برگزار مي شود.

کد خبر 1210519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha