الگوی جدید برای حقوق‌ کارمندان در صورت تأمین اعتبار اجرایی می شود

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص عدم توازن در پرداخت حقوق کارکنان گفت: به دولت پیشنهادی دادیم که در صورت تامین اعتبار از اول شهریور اجرایی می شود و الگوی ما نظام امتیازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ «میثم لطیفی» دوشنبه (۷ شهریورماه) در نشست شورای اداری استان با تاکید بر اینکه در گام دوم انقلاب باید به  آموزه های امام علی علیه السلام و ائمه در حکمرانی اسلامی ایرانی، تاسی کرد؛ گفت: هر از چندگاهی باید عمیق و دقیق پای درس امیرالمومنین بنشینیم.

 

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور اظهارکرد: در ابتدای دولت سه هزار همت (هزار هزار میلیارد تومان) پروژه روی زمین مانده داریم که با همین فرمان پیش برویم ۵۰ سال دیگر طول می کشد.

 

وی افزود: به همین دلیل از ابتدای دولت تاکید بر اتمام پروژه های نیمه تمام قبلی بود و پروژه جدید منوط به اضطرار شد.

 

لطیفی با بیان اينکه اگر بخواهیم ادامه رزمندهِ مجاهدِ در میدانِ سرباز و ولایت نشان بدهیم، حاج قاسم است؛ افزود: جنبه نظامی حاج قاسم در برابر دیگر جنبه ها نزدیک به صفر است و جنبه فرهنگی ایشان قابل مقایسه نیست.

 

وی تصریح کرد: این الگوی مدیریت جهادی سبک متفاوتی است که ملاک های مادی در آن پررنگ نیست و سرفصلی در الگوی مدیریت مطرح کرده که بازگشتِ معنویت به سازمان  عنوان شده که قله معنویت و ایثار و... حاج قاسم است و این مسئله در این دولت در دستور کار قرار گرفته است.

 

معاون رئیس جمهوری تاکید کرد: در خصوص عدم توازن در پرداخت حقوق کارکنان به دولت پیشنهادی دادیم که در صورت تامین اعتبار از اول شهریور اجرایی می شود و الگوی ما نظام امتیازی است و ما با بخش خصوصی رقابت نمی کنیم.

کد خبر 1210547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha