آیت‌الله نوری همدانی بر رسیدگی به استان‌های درگیر با مشکل آب تاکید کرد

آیت‌الله نوری همدانی در دیدار با معاون رییس جمهور نسبت به رسیدگی به مشکلات استان‌های درگیر با مشکل آب تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از  قم، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، امروز با حضور در دفتر آیت‌الله نوری همدانی در قم با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

 

آیت‌الله نوری همدانی در این دیدار تصریح کرد: بقای دین اسلام و انقلاب با وجود مشکلات زیادی که وجود داشته به برکت جهاد و شهادت انسان‌های وارسته است و این فرهنگ باید همیشه در بین مردم ترویج شود، سلاح اصلی ما در برابر مستکبران و دشمنان آرزوی جهاد و شهادت است.

 

این مرجع تقلید بابیان این‌که غلبه خون بر شمشیر یکی از مباحث مهم در اسلام است، گفت: پیش‌بینی می‌شود در مراسم اربعین امسال ۵۰ میلیون نفر حضورداشته باشند که مصداق دقیقی از غلبه خون بر شمشیر است.

 

آیت‌الله نوری همدانی آمادگی برای شهادت را رمز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: در بین اقشار مختلف مردم، تعداد شهدای طلاب بیشتر از اصناف دیگر بوده است.

 

وی با تاکید دوباره بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: درحالی‌که مجاهدان ما در آرزوی شهادت زندگی می‌کنند دشمنان ما از مرگ در هراس هستند.

 

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: دولت سیزدهم از افرادی تشکیل‌شده که انسان‌هایی مؤمن و معتقد به‌نظام هستند.

 

وی همچنین نسبت به رسیدگی به مشکلات برخی استان های کشور در زمینه آب تاکید کرد.

کد خبر 1210561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha