کلاس‌های آموزش قرآن در ۳۵ خانه قرآن بیجار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مختاری نیا گفت: کلاس‌های آموزش قرآن کریم ویژه کودکان در ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی شهرستان بیجار برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اهمیت خانه‌های قرآن کریم در مناطق شهری و روستایی اظهار کرد: خانه‌های قرآن شهری و روستایی فرصتی ارزشمند برای ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی هستند که بدون هیچ چشمداشتی یاریگر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار بوده‌اند.

 

وی با اشاره به به برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن با شرکت قرآن‌آموزان در ۳۵ خانه قرآن شهری و روستایی بیجار افزود: کلاس‌های آموزش حفظ قرآن کریم ویژه کودکان به صورت مجزا در این خانه‌های قرآنی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با اشاره به استفاده از ظرفیت اساتید قرآنی در این کلاس‌ها، عنوان کرد: کلاس‌های آموزش قرآن کریم به صورت روزانه در خانه‌های قرآنی برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا تصریح کرد: کلاس‌های حفظ شامل جزء ۳۰ و سه جزء از قرآن کریم بوده است و به قرآن آموزانی که در آزمون‌های کتبی و شفاهی امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه پایان دوره اعطا می‌شود.

 

وی عمل کردن به آموزه‌های این کتاب عظیم و انسان‌ساز را ادای دین به قرآن دانست و اضافه کرد: هدف مجموعه تبلیغات اسلامی در حمایت از طرح‌های فراگیر قرآنی در واقع تبلیغ و ترویج این کتاب هدایت است.

کد خبر 1210571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha