آموزش و پرورش پایه تمام مسائل نظام اسلامی است

حجت الاسلام نکونام، آموزش و پرورش را پایه تمام مسائل نظام اسلامی دانست و گفت: زمانی می‌توان پرچم نظام اسلامی را به صاحب اصلی آن برسانیم که افراد کارآمد و صالح تربیت کرده باشیم که بخش عمده آن بر عهده آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (دوشنبه ۷ شهریور) در دیدار با وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: پس از سال ها انتظار، دولت سیزدهم شکل گرفت، دولتی که رئیس جمهور آن با روحیه جهادی و اخلاص از یک ذخیره ایمانی و اعتقادی قوی برخوردار است و وارد میدان شده و با وجود مشکلات بسیار همچنان امیدوارانه به پیش می رود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: باید این امید را در دل مردم حفظ کرد که با مجاهدت های دولت سیزدهم مشکلات کشور از میان برداشته می شود که در همین راستا باید همه کمک کنند.

 

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد را از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم باشد، تصریح کرد: مردم انتظار ندارند در ادارات و سیستم اداری کشور فساد وجود داشته باشد که این موضوع می طلبد نظارت‌ها تشدید و تقویت شود.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: البته انتظار نیست که دولت یک ساله بتواند همه این کارها را انجام بدهد و انجام اقداماتی نظیر تحقق عدالت، مبارزه با فساد و چابک سازی امور زمانبر است.

 

وی با تاکید بر حاکم شدن فضای اخلاقی و معنوی در مدارس کشور، اظهار داشت: باید این موضوع به عنوان یک مطالبه جدی وزارتخانه از مدارس باشد.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ظرفیت های دانشگاه فرهنگیان، افزود: با وجود ظرفیت‌های قابل توجه در این حوزه اما زیرساخت‌های مناسبی در این بخش وجود دارد.

 

حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: کمبودها در حوزه زیرساخت های آموزش و پرورش در استان بسیار است که با نگاه عدالت محورانه می توان این کمبودها را جبران کرد.

 

کد خبر 1210666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha