سازماندهی بیش از ۷ هزار نفر در گروه های جهادی قزوین

سردار رفیعی آتانی گفت: قزوین مفتخر است بیش از یک هزار و ۲۳۱ گروه جهادی را سازماندهی کرده که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در این گروه ها سازماندهی شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «رستعملی رفیعی آتانی» در مراسم آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان که امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: درود می فرستیم به روح بلند شهدا به ویژه شهید رجایی و باهنر و همچنین شهیدان هشت سال دفاع مقدس و قزوینی ها در دوران دفاع مقدس در یگان های مختلف خوش درخشیدند و شهدای بسیاری را تقدیم کردند.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: درود می فرستیم به روح بلند شهدای جبهه بیداری اسلامی و جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس و شهید حسین همدانی و این سلسله ادامه دارد و پای نظام ایستاده ایم.

 

وی عنوان کرد: قزوین مفتخر است بیش از یک هزار و ۲۳۱ گروه جهادی را سازماندهی کرده که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در این گروه ها سازماندهی شدند و میدان عمل آنها در گستره استان قزوین است.

 

سردار رفیعی آتانی افزود: بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی به خصوص در بحث آب شرب با اولویت ولی نعمتان خود پنج مجمتع آبرسانی احداث کرده که بیش از ۹۶ روستا با ۳۰ هزار نفر جمعیت از این خدمت بهره مند شدند.

 

وی اعلام کرد: با دستگاه های اجرایی تفاهم نامه های مختلفی داشتیم تا خدمات متعددی را داشته باشیم که بخش اعظمی از پروژه ها را زودتر تحویل می دهیم.

 

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با اشاره به مشارکت مردم در بحث رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: در دوران کرونا ۵۱۹ میلیارد تومان خیران قزوین کمک کرده و همچنین بخشی آورده سپاه بوده که به مردم مومن مساعدت شد و از سال ۱۴۰۰ هم ۷۷ میلیارد تومان خدمت بی منت در رزمایش مومنانه تقدیم مردم کرده ایم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز با آغاز این رزمایش بزرگ و بعد از پایان این مراسم، گروه ها در سطح شهر آماده هستند و میز خدمت بی منت را خواهند داشت و دستگاه های اجرایی و خدماتی و مسئولان همه به بسیج کمک می کنند که از تک تک آنها تشکر می کنیم.

 

سردار رفیعی آتانی یادآور شد: ما خود را در دل مردم و خادم آنها دانسته و جان خود را با افتخار پای اقتدار و عزت این ملت و رهبری خواهیم گذاشت.

 

کد خبر 1210940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha