غرب به پایان تاریخ خود رسیده است/ گفتمان انقلاب اسلامی قلب نظام سلطه را فراخواهد گرفت

سلیمانی گفت: غرب و نظام سلطه به پایان تاریخ خود رسیده اند و بزرگترین دلیل این است غرب هیچ گفتمان رهایی بخش و جذابی برای بشریت ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، سردار «غلامرضا سلیمانی» در مراسم آغاز رزمایش سراسری اعزام گروه های جهادی میز خدمت کشوری و دهمین یادواره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند استان که امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در سالن اجتماعات دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار شد، بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت بزرگ ایران یک گذشته پرافتخاری دارد و یک چشم انداز با عظمتی پیش روی این ملت قرار گرفته است، گذشته پر افتخار این ملت در دوران انقلاب اسلامی رقم خورد.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد و بذر انقلاب اسلامی در عاشورا کاشته شد و آن هم توسط امام شهیدمان، حسین بن علی (ع) و یاران با وفایش و طی قرن های متمادی توسط ائمه معصوم و علمای بزرگ اسلام و مردم مسلمان از آن مواظبت شد تا در دوره انقلاب اسلامی با میدان آمدن ملت ایران و با رهبری امام راحل، این بذر رشد کرد و نهال برومند جمهوری اسلامی و این نظام علوی و عاشورایی از دل آن برآمد.

 

وی عنوان کرد: جمهوری اسلامی به فرموده امام (ره) موهبت الهی بود که از سوی خدا به ملت عاشورایی و علوی ایران ارزانی شد؛ ملت ایران فداکاری ها، جانفشانی ها و ایثارگری های گسترده ای در طول اعصار گذشته به ویژه در دوران ستم شاهی پهلوی از خود نشان داد ولی عظمت موهبت الهی جمهوری اسلامی آن چنان گسترده و عمیق است که به راحتی نمی توان در خصوص آن سخن گفت.

 

* آمریکا در حال فروپاشی و طی کردن سیر قهقرایی است

سردار سلیمانی اعلام کرد: در مقابل نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمام قدرت های جهانی و تمام ظرفیت های بین المللی و منطقه ای را با همراهی و هماهنگی سلاطین مرتجع منطقه و حکومت های پیرو نظام سلطه در مقابل ملت بزرگ ایران بسیج کردند ولی امروز می بینید که آمریکای جنایتکار با اینکه ۲۵ درصد اقتصاد دنیا و ۵۰ درصد قدرت نظامی دنیا را در اختیار دارد فاقد هرگونه تأثیرگذاری در منطقه غرب آسیاست.

 

وی تأکید کرد: امروز آمریکا با اینکه قدرت اقتصادی و نظامی دارد ولی این قدرت قابل اعمال نیست این قدرت فاقد تأثیر است و تمامی موسسات مطالعات راهبردی آمریکا و غرب این بیان را تائید می کنند، این گفته ترجمان صحبت های موسسات مطالعات راهبردی و اندیشمندان غرب است که آمریکا در حال فروپاشی و نزول و طی کردن سیر قهقرایی است و این یکی از موفقیت های بزرگ ملت ایران عزیز است.

 

* سیره و منش شهید رجایی ترجمان اسلام ناب در میدان خدمت بود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور افزود: ملت بزرگ ایران در سال های اخیر توانست بزرگترین ائتلاف امنیتی، اقتصادی، تبلیغاتی و رسانه ای و حتی نظامی علیه خود را خنثی کند و از آن پیچ تاریخی با هدایت رهبر معظم انقلاب عبور کند.

 

وی اضافه کرد: امروز همه مولفه های مورد مطالعه کشور و ملت ما، مولفه های مثبت بوده و مولفه های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و نظامی روند صعودی دارد و این یعنی موفقیت یک ملت در سایه سار فرهنگ ایثار و شهادت که توانسته در تمامی مولفه های قدرت روند صعودی را طی کند و در مسیر اعتلایی قرار داشته باشد.

 

سردار سلیمانی گفت: امروز سالروز شهادت شهید رجایی است که دوران خدمت این شهید در دوران ریاست جمهوری کمتر از یک ماه و به مدت ۲۸ روز بود ولی یک دوره تاریخی است دوران شهید رجایی برای آیندگان درس آموز خواهد بود و سایه انداخت بر دوره امیر کبیر زیرا خدمت، منش و سیره که شهید رجایی از خود برجای گذاشته ترجمان اسلام ناب در میدان خدمت بود.

 

وی خاطر نشان کرد: تلفیق یادواره پاسداشت شهیدان رجایی و باهنر و شهدای کارمند با میزهای خدمت یک تلفیق زیبنده و شایسته است یعنی رویکرد خدمت گروه های جهادی در بسیج ادارات و نهادها و وزارتخانه ها در امتداد راه شهید رجایی و به معنای حقیقی تداوم راه شهدای عزیز تلقی خواهد شد.

 

* تلفیق یادواره شهدا با میزهای خدمت و فعالیت گروه های جهادی  

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: در گام دوم انقلاب با توسعه خدمت به مردم و با بردن خدمت میان مردم با عنوان میزهای خدمت راه شهدا را تداوم خواهیم بخشید و مسیر شهدا را زنده نگاه می داریم و هر یادواره و مجلس شهیدی در امتداد ارائه یک خدمت خواهد بود و مجالس شهدا با میزهای خدمت و فعالیت گروه های جهادی تلفیق خواهیم کرد.

 

وی اظهار کرد: دولت خدمتگذار، مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه و در واقع سه قوه و سایر ارکان نظام با رویکرد خدمت جهادی در خدمت ملت ایران هستند و ان شاالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج ملت ایران به فرموده رهبری در کنار کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی در میدان های خدمت تمامی ظرفیت ها و توانایی ها و داشته های خود را به میدان خواهند آورد.

 

* مکاتب غربی فاقد کارایی برای نجات بشریت از گرفتاری هاست

سردار سلیمانی گفت: ملت ایران ملت با ظرفیت فراوان در دنیا است، ملتی که توانسته با اتکا به ظرفیت های خود در گام دوم انقلاب در مسیر صعودی و روبه جلو و در جهت تحقق اهداف انقلاب با هدایت های پیامبر گونه رهبری حرکت کند.

 

وی خاطر نشان کرد: این ملت در میدان حاضر است و از همه ظرفیت ها استفاده خواهد کرد و استعدادهای جوانان را شکوفا خواهد کرد و در این راه در مقابل هیچ دشمنی سر خم نکرده و و باعث افتخار جهان اسلام خواهد بود.

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در ادامه تأکید کرد: غرب و نظام سلطه به پایان تاریخ خود رسیده اند و بزرگترین دلیل آن این است غرب هیچ گفتمان رهایی بخش و جذابی برای بشریت ندارند.

 

وی یادآو شد: مکاتب غربی به ویژه مکتب لیبرال دموکراسی فاقد کارایی برای رهایی بشریت از گرفتاری های امروز خود است، امروز یک گفتمان در دنیا به صورت نجات بخش و با رویکرد انسان ساز در حال گسترش است و آن هم گفتمان انقلاب اسلامی و اسلام ناب است و در آینده ای نه چندان دور این گفتمان دنیا و قلب نظام سلطه را فرا خواهد گرفت و نمونه روشن آن سرود سلام فرمانده است که نفوذ یک فرهنگ و اندیشه و گفتمان است.

 

کد خبر 1210977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha