۱۵۰۰ بسته لوازم التحریر در بین دانش آموزان نیازمند زنجانی توزیع شد

توفیقی گفت: پویش همکلاسی مهربان در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری سازمان بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی استان زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان در حاشیه برگزاری پویش همکلاسی مهربان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن معیشت اقتصادی خانواده‌ها و در راستای عمل به فرامین مقام معظم رهبری، سازمان بسیج  دانش‌آموزی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان با همکاری مجموعه آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، تشکل‌های دانش‌آموزی و خیرین در راستای تامین بسته‌های لوازم التحریر کمک آموزشی مومنانه و تشکیل و سازماندهی گروه‌های جهادی اقدام نمود.

 


هادی توفیقی در ادامه تصریح کرد: بسیج دانش‌آموزی با ثبت ۱۸ گروه جهادی جغرافیا محور نسبت به شناسایی، جمع‌آوری و توزیع بسته‌های معیشتی و فعالیت‌های جهادی در راستای مقابله با کرونا اقدامات سازنده‌ای داشته است.

 


 توفیقی با بیان اینکه در راستای فرامین رهبر انقلاب در سال ۹۹ پویش همکلاسی مهربان یک تشکیل شد، تاکید کرد: سال گذشته با عنوان پویش همکلاسی مهربان دو، ۱۲ هزار بسته لوازم تحریر و ۶ هزار و ۹۰۰ کیف و ۳هزار و ۴۰۰ جفت کفش با همکاری مدیران مدارس در میان دانش‌آموزان کم برخوردار و نیازمند استان توزیع شد.

 


وی با اشاره به اینکه سال گذشته در راستای کنگره ۳۵۳۵ شهید استان در محل گلزار شهدای پایین با شعار ایثار تو احسان من پویش همکلاسی مهربان ۲ برگزار شد، بیان کرد: در این رزمایش یک هزار و ۵۰۰ کوله مدرسه به همراه لوازم التحریر با همکاری نهادها ،کمیته امداد، آموزش و پرورش، تشکل‌های دانش آموزی، هلال احمر ،مراکز نیکوکاری وهیات مذهبی برگزار شد.

کد خبر 1210983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha