مسئولان خراسان جنوبی به دیدار خانواده جانباز «بهاری نژاد» رفتند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستان بیرجند به دیدار خانواده جانباز «علیرضا بهاری نژاد» به مناسبت هفته دولت و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، امروز (8 شهریور) مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان جنوبی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان شهرستان بیرجند به دیدار خانواده جانباز «علیرضا بهاری نژاد» به مناسبت هفته دولت و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم رفتند.

 

«محمد مهران پور» مدیر کمیته امداد منطقه 2 بیرجند در این دیدار اظهار داشت: کمیته امداد یک نهاد حمایتی است که به منظور رسیدگی به امور محرومین و نیازمندان به دستور امام راحل تشکیل شده است.

 

مدیر کمیته امداد منطقه 2 بیرجند در ادامه گفت: اگر کمیته امداد نباشد بسیاری از نیازمندان و محرومین با توجه به شرایط اقتصادی موجود دچار مشکلات عدیده ای خواهند شد و امروز کمیته امداد مثل یک بازو در کنار دولت بحث رسیدگی به محرومین را بر عهده دارد.

 

وی با بیان اینکه راه و وصیت شهدا و جانبازان بحث رسیدگی به امور محرومین است، افزود: اگر انقلاب و ماندگاری وجود دارد به خاطر رشادت های شهدا و جانبازان است و پایداری انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

 

مهران پور خاطرنشان کرد: امیدواریم قدمی برای محرومین و نیازمندان در راستای تداوم انقلاب اسلامی و راه شهدا بتوانیم برداریم.

 

«مجتبی مطهری فر» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بیرجند در این دیدار بیان کرد: امیدواریم خداوند همه مسئولان را در مسیر شهدا و مسیر خدمت دلسوزانه به مردم قرار دهد.

 

وی عنوان داشت: جانباز بزرگوار «بهاری نژاد» جانباز 30 درصد هستند که در هشتم آبان 1360 در منطقه عملیاتی بستان دچار مشکل شدند و سال های بسیاری با این عارضه زندگی کردند و در نهایت 9 دی 1399 به رحمت خدا رفتند.

کد خبر 1210997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha