سازمان بسیج علمی سپاه به‌دنبال تسهیلگری فعالیت نخبگان و مخترعان است

قاسمی با بیان اینکه سازمان بسیج علمی سپاه به‌دنبال تسهیلگری فعالیت نخبگان و مخترعان است گفت: هدف این سازمان اتصال ظرفیت‌های موجود استان و نخبگان به مراکز و ظرفیت‌های علمی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «سید جلیل قاسمی» امروز (سه‌شنبه، 8 شهریور ) در حاشیه بازدید از پروژه ساخت دستگاه جمع آوری سنبل آبی توسط پور مقدم از بسیجیان مبتکر و مخترع انزلی در جمع خبرنگاران گفت: سازمان بسیج علمی سپاه به‌دنبال تسهیلگری فعالیت نخبگان و مخترعان است لذا اتصال ظرفیت‌های موجود نخبگان استان به مراکز و ظرفیت‌های علمی از اهداف است.

 

رئیس سازمان بسیج علمی استان گیلان افزود: سازمان بسیج علمی سپاه خواهان تسهیلگری فعالیت نخبگان و مخترعان در همه بخش‌های علمی کشور است تا دسترسی این نخبگان به مراکز و ظرفیت های علمی را آسان کرده و بخش‌های حمایتی را به آنها متصل کند.

 

وی با بیان اینکه در سطح استان، نخبگان و پژوهشگران خوبی وجود دارد اظهار داشت: با مطالعات و طرح های این نخبگان می توان مشکلات استان گیلان را در بخش های مختلف مرتفع ساخت که این امر باید از سوی مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

 

قاسمی هدف بسیج علمی را حمایت از نخبگان اعلام کرد و افزود: می بایست  محصولات فناورانه و اختراعات این نخبگان مورد حمایت قرار گیرد و طرح‌ها به مرحله اجرا برسد تا بتوان قدمی برای حل مشکلات استان برداشت. متقاضیان و نخبگان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان بسیج علمی کشور  طرح‌ها، ایده ها و اختراعات خود را ارائه دهند.

 

وی تاکید کرد: هر طرحی که از این سایت دریافت شود پپس از یک هفته داوری شده و نتایج آن اعلام خواهد شد.

 

کد خبر 1211025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha