خروج  از مرزخسروی تا اطلاع ثانوی ممنوع است/ مشکلی برای ورود زوار به کشور وجود ندارد

حیدری گفت: مرز بین‌المللی خسروی برای بازگشت زائران اربعین حسینی باز و خروج از این مرز به سمت کشور عراق تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به بسته شدن تمام مرزها  بخصوص خسروی به دلیل تحولات داخلی عراق گفت: تمام افرادی که پشت مرز مانده بودند تخلیه شدند و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین افزود:مرز خسروی نیز مانند سایر مرزهای زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند و به محض بازگشایی مجدد مرز خسروی آمادگی پذیرش زوار اربعین را داریم.

 

وی خاطرنشان کرد: همه زیرساخت های مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برای پذیرش مجدد زوار اربعین فراهم است و به محض اینکه مرز باز شود، ارائه خدمات به زوار را از سر خواهیم گرفت.

 

حیدری تصریح کرد: زائران باید تا بازگشت شرایط به حالت عادی به مرز خسروی مراجعه نکنند و تصریح‌کرد: امکانات لازم را برای بازگشت زائرانی که در خاک عراق هستند در مرز فراهم کردیم و مشکلی برای ورود آن‌ها به کشور وجود ندارد.

 

سرپرست فرمانداری قصرشیرین، اظهار کرد: البته امکان بازگشت زائرانی که در عراق به سر می‌برند از طریق مرزهای خسروی و سومار فراهم و آن‌ها می‌توانند از طریق این مرزها وارد کشور شوند.

 

 

کد خبر 1211045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha