مسئولان خراسان جنوبی با مادر شهید «صفایی زاده» دیدار کردند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراه جمعی از مسئولان بیرجند در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم به دیدار مادر شهید «محمد حسین صفایی زاده» رفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «نخعی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام «ابراهیم سبزه‌کار» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی به همراه «مجتبی مطهری‌فر» رئیس بنیاد شهید شهرستان بیرجند و تعدادی دیگر از مسئولان در راستای اجرای طرح سه شنبه های تکریم به دیدار مادر شهید «محمد حسین صفایی زاده» رفتند.

 

«حسین رضا نخعی» مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان جنوبی در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهدا و جانبازان ولی نعمتان انقلاب اسلامی هستند و این دیدارهای عاطفی به ما مسئولان انرژی می دهد و کسب فیض می کنیم.

 

وی با بیان اینکه محبت ها و ایثارگری های شهدا و خانواده شهدا فراموش نخواهد شد، ادامه داد: ایثارگری های خانواده و مادران شهدا به ما انرژی می دهد و این فرصت ها را غنیمت می شماریم که توانستیم و این توفیق برای عرض ادب و خداقوت خدمت شما مادر شهید بزرگوار برسیم.

 

گفتنی است؛ شهید «محمدحسین صفایی زاده» در یکم دی ماه 1339 در شهرستان بیرجند متولد شد و در منطقه شلمچه در 15 اردیبشهت 1363 در سن 24 سالگی به فیض شهادت نائل آمد.

 

 

کد خبر 1211100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha