راه اندازی نخستین مؤسسه فرهنگی هنری چند منظوره در آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل از راه اندازی نخستین موسسه فرهنگی هنری چند منظوره در این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آـران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دولت، نخستین مؤسسه فرهنگی هنری چند منظوره در این شهرستان با حضور اصحاب فرهنگ و هنر ، مردم و جمعی از مسئولان محلی در آران و بیدگل راه اندازی شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل افزود: این مؤسسه با عنوان «کیمیای هنر مرنجاب» به مدیر مسئولی «حسین مکاری نژاد» از این پس تحت نظارت این اداره فعالیت خواهد کرد.

 

ضابطی ادامه داد: این مجموعه فرهنگی هنری چندین دهه سابقه فعالیت در قالب آموزشگاه هنری دارد که با پیگیری های صورت گرفته از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به مؤسسه چند منظوره فرهنگی هنری ارتقا پیدا کرد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل تصریح کرد: این مؤسسه با همکاری موسسه فرهنگی عبادی زینبیه در ساختمانی به مساحتی حدود ۳۰۰ متر فعالیت جدید خود را آغاز کرده و یکی از بزرگترین ، مجهزترین مؤسسات فرهنگی برای ارائه خدمات جدید ومطلوب به شهروندان است.

 

ضابطی افزود: این موسسه در حال حاضر دوره های آموزشی خود را در رشته های نقاشی خلاقیت ویژه کودکان  ونوجوانان ، دوره طراحی ، نقاشی با سبک های مختلف ویژه بزرگسالان، طراحی روی پارچه ، پتینه کاری ، طراحی فرش، طراحی معمار داخلی ساختمان، گرافیک کامپیوتری، عکاسی دیجیتال، موبایل گرافی و...آغاز کرده است./

کد خبر 1211375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha