مشکل تامین آب بسیاری از نقاط شهری و روستایی دارای بحران دزفول رفع شد

سعادتی فر در دیدار با فرماندار دزفول گفت: با حفر چند فقره چاه مشکل تامین آب بسیاری از مناطق روستایی و شهری دارای بحران دزفول مرتفع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حسین سعادتی فر» امروز در دیدار با فرماندار دزفول که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، ضمن تبریک این هفته به تشریح طرح های اجرا شده و در حال اجرای آب و فاضلاب شهرستان پرداخت و اظهار کرد: در حوزه فاضلاب در حال حاضر طرح هایی با اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در حال اجرا و در مرحله شبکه گذاری است.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول با بیان اینکه در بخش آب در شهر دزفول و روستاهای شهرستان پروژه‌های متعددی اجرا شده و یا در حال اجرا است افزود: تجهیز ۶ حلقه چاه در منطقه کوپیته، ۲ حلقه چاه در جنوب، یک چاه در مصلای نمازجمعه، بهره برداری از چاه کهنک و رفع مشکل ۹ ساله آب آشامیدنی روستای فیروزآباد از جمله طرح هایی است که در بخش آب بهره برداری شده اند.

 

وی با اشاره به اصلاح خط لوله انتقال آب درجاده صفی آباد _ دزآب از پیشرفت ۹۸ درصدی خط انتقال آب ۶۰۰ میلیمتر فولادی کوی آزادگان خبر داد.

 

سعادتی فر از تلاش برای رفع مشکل چندین ساله آب کوی مهرشهر خبر داد و ابراز کرد: طرح آبرسانی به منطقه ماهور برنجی ۹۵ درصد پیشرفت دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با اشاره به حفر و تجهیز چاه در شهر میانرود اضافه کرد: برای اولین بار در سال‌های اخیر مخازن ذخیره در این شهر سرریز داشته اند.

 

مدیر آبفا منطقه دزفول عنوان کرد: حفر چاه در مهرشهر و حسین کلولی نیز در دستور کار است و این طرح ها در مرحله انتخاب زمین و تعیین پیمانکار قرار دارند تا مشکل آب شرب این مناطق برطرف شود.

 

وی در خصوص حل مشکل افزایش کدورت آب شرب شهر سالند بیان کرد: خرید و نصب دستگاه کدورت‌گیر در تاسیسات آبرسانی شهر سالند در مرحله نهایی و عقد قرارداد است و به زودی عملیات اجرایی و نصب این دستگاه با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد.

 

«علی فرهمندپور» نیز در این نشست ضمن گرامیداشت هفته دولت از اقدامات آبفا منطقه دزفول در جهت حل مشکل برخی بحران‌های حوزه آب و فاضلاب تقدیر کرد.پ

 

فرماندار ویژه دزفول یاد آور شد: خوشبختانه نیروهای آبفا در تمام موضوعات پای کار هستند و این موضوع جای تقدیر دارد.

 

کد خبر 1211401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha