آثار برتر نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» به رای مردمی گذاشته شد

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم گفت: آثار برتر نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» پس از داوری مرحله اول هم اکنون در صحنه اینستاگرامی محله معمار به رای مردمی گذاشته شد.

«صادق نباتی مقدم» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: همزمان با ایام عزاداری شهدای دشت کربلا نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» به همت مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم با همکاری نهادهای فرهنگی برگزار شد.

 

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم تصریح کرد: آثار برتر نخستین عکسواره عاشورایی «کودک و محرم» پس از داوری مرحله اول هم اکنون در صحنه اینستاگرامی محله معمار به رای مردمی گذاشته شد.

 

وی اذعان داشت: در مرحله اول داوری با حضور اساتید عکاسی استان توسط حوزه هنری تعداد 30 قطعه عکس از 21 عکاس به مرحله دوم و انتخاب مردمی راه یافت.

 

نباتی مقدم ادامه داد: 5 عکس از آثار منتخب که بیشتری رای مورد پسند مردم را دریافت کنند به عنوان برگزیدگان نهایی این جشنواره معرفی خواهند شد.

 

رئیس مرکز فرهنگی و مذهبی شهید رسول نباتی مقدم افزود: علاقمندان برای مشارکت در این رای گیری می توانند با مراجعه به آدرس اینستاگرامی https://www.instagram.com/p/Cg1N5t-N7IZ/?igshid=YmMyMTA2M2Y مراجعه کنند.

 

نباتی مقدم اضافه کرد:  این عسکواره با هدف نقش کودکان در عزاداری سرور و سالار شهیدان از دریچه دوربین و به تصویر کشیدن معصومیت کودکان در مواجهه با مظلومیت واقعه عاشورا و اثرات مثبت و سازنده آن در تکوین شخصیت و رشد معنوی این آینده سازان جامعه است.

 

وی یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حوزه هنری استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت فاطمه الزهرا (س) استان، شورای اسلامی شهر و شهرداری اردبیل نیز در برگزاری این عکسواره همکاری دارند.

 

کد خبر 1211649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha