لزوم رفع مشکلات در محورهای مواصلاتی جهرم

حجت الاسلام مدبر گفت: مشکلات دربعضی از جاده های مواصلاتی شهرستان جهرم که جان هم وطنان را به خطر انداخته است رفع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (پنجشنبه ۱۰ شهریور) در دیدار شورای اداری شهرستان جهرم گفت: اگر در موقعیتی قرار گرفتید که فرصت خدمت به مردم را داشتید،آن را نعمتی از سوی خداوند بدانید که برای شما فراهم شده است؛ البته این موقعیت ها تداوم نداشته و همیشگی نیست لذا باید بیشترین همت را برای خدمت به مردم در طول تصدی مسئولیت نشان داده تا در آینده حسرت از دست دادن چنین فرصتی را نداشته باشید.


امام جمعه جهرم با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در دیدار هیات دولت اظهار داشت: اگر توفیق خدمت به مردم برای شما فراهم شده و کارهایی انجام دادید آنها را بازگو کنید چرا که رهبر معظم انقلاب نیز اخیرا به نوعی فرمودند کمترین خاصیت گزارش دادن امور،امیدوار شدن بیشتر مردم به آینده است و بیان تلاش ها و فعالیت ها منافاتی با اخلاص ندارد.


حجت الاسلام مدبر ادامه داد: از نکاتی مد نظر مقام معظم رهبری، اشاره به این بود که بزرگترین سرمایه دولت فعلی، احیا و زنده کردن اعتماد عمومی مردم است و فرمودند اگر می‌خواهید این سرمایه باقی بماند باید به وعده های خود عمل کنید.

 

وی بيان داشت: لذا بنده خواهش می کنم در انجام و گزارش دادن امور با دقت کامل به توصیه رهبر انقلاب توجه شود تا اعتماد عمومی خدشه دار نشود، مثلا در افتتاح طرح ها به گونه ای نباشد که یک طرح چندین بار به بهره برداری برسد. 

 

امام جمعه جهرم گفت: تاکید دیگر مقام معظم رهبری بر خودداری از کارهای نمایشی بود که سلب اعتماد مردم را در پی دارد و لذا  فرمودند از انجام چنین مواردی نیز خود داری شود.

 

وی افزود: از دیگر نکاتی که مقام معظم رهبری در سخنان خود بیان داشتند استفاده از نیروی جوان در مدیریت امور بود و حتی فرمودند اگر جوان دچار خطایی نیز بشود ارزش آن را دارد که به آنها فرصت بدهیم، لذا باید اگر جایی سال هاست که دچار مدیریت ومسئولیت راکد شده به فکر نیروی جوان باشید و از این دیدگاه رهبری حمایت کنید.
 

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: امسال بر خلاف سال های گذشته شاهد قطع مکرر آب و برق واحدهای خانگی نبودیم اما باید توجه داشت که باید برای سال آینده حتما تکلیف خط انتقال برق جهرم مشخص شود،لذا در فرصت باقی مانده این مهم در دستور کار مسئولین قرار گیرد.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه بعضی از مشکلات در شهر ما مزمن شده و سال هاست که بر زمین مانده است که لازم است  فرماندار مورد توجه قرار دهد از جمله سامان دادن حضور اتباع خارجی در شهر که باعث آسیب به حوزه اشتغال در شهر شده است و لذا تدبیر و برنامه ریزی به کار برده شود که حضور این اتباع فرصت باشد و نه تهدید، مشکلات دربعضی از جاده های مواصلاتی شهرستان که جان هم وطنان را به خطر انداخته است رفع شود.

 

وی ادامه داد: مشکلاتی در حوزه‌های فعالیت سیاسی و اجتماعی وجود دارد که باید همه به دست دهیم و با دعوت از افراد برای صلح و برادری در راستای شتاب دادن امور برای خدمت به مردم پیش برویم چرا که متاسفانه بعضی رسالت خودشان را مزاحمت برای یکدیگر تعریف کرده اند و این دیدگاه و عملکرد باید جای خود را به وفاق و همدلی بدهد.
 

امام جمعه جهرم گفت: با توجه به فرسودگی ساختمان فرمانداری جهرم و نیاز به یک مکان مستحکم به خصوص در شرایط بحرانی،نسبت به تامین ساختمانی مناسب اقدام شود.

 

وی اظهارداشت: باید از تمامی ظرفیت ها برای آبادی و پیشرفت شهرستان استفاده شود اما آنچه مهم است این است که ما توقع داریم حق شهرمان گرفته شود و جهرم با سابقه درخشان مذهبی، تاریخی، سیاسی،اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی به جایگاه خود برسد اما این بدین معنی نیست که  حق دیگر شهرها ضایع شود.


 

کد خبر 1211692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha