پرداخت ۳۶ میلیارد تومان‌ تسهیلات به شرکت‌های تعاونی/ تعاونی‌های گلستان ۱۹.۸ میلیون دلار ارزآوری کردند

خواجه مظفری گفت: از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری مبلغ ۳۶ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به ۵۲ شرکت تعاونی استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حسینعلی خواجه مظفری» امروز «پنجشنبه ١٠ شهریور» در مراسم تقدیر از تعاونی‌های برتر استان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان 3 هزار و 50 تعاونی فعال وجود دارد که عمده این شرکت‌های تعاونی متعلق به بخش کشاورزی است و بخش‌های خدمات و صنعت در رتبه های بعدی قرار دارد.

 

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به سهم روستاها از شرکت‌های تعاونی و همچنین برنامه ایجاد یک شرکت تعاونی در هر روستا در دوره جدید گفت: نزدیک به 200 شرکت تعاونی در روستاهای استان گلستان ثبت شده است.

 

وی با اشاره به صادرات محور بودن تولیدات برخی تعاونی های استان گلستان افزود: از ابتدای سال گذشته تا یک ماه گذشته 19 میلیون و 800 هزار دلار شرکت‌های تعاونی به صورت غیرمستقیم از استان گلستان صادرات انجام داده‌اند.

 

خواجه مظفری به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی هم اشاره کرد و گفت: از محل اعتبارات اشتغال پایدار روستایی و عشایری مبلغ 36 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به 52 شرکت تعاونی استان پرداخت شده است.

 

وی اعلام کرد: همچنین از محل تسهیلات بند الف تبصره 18 سال 1400 تاکنون برای 29 شرکت تعاونی برای دریافت ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات به بانک های استان معرفی شدند.

 

کد خبر 1211738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha