۶۴ واحد مسکن محرومین در فومن احداث می‌شود

جعفری گفت: برای سال جدید ۶۴ واحد مسکن محرومین جدید سهم سپاه ناحیه فومن است که تا پایان سال جاری تحویل داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن، «محسن جعفری» عصر پنجشنبه، (10شهریور) در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به اینکه سال گذشته 84 واحد مسکن محرومین احداث و تحویل داده شد اظهار کرد: برای سال جدید 64 واحد مسکن محرومین جدید سهم سپاه ناحیه فومن است که در فاز نخست استارت احداث 6 واحد مسکن محرومین زده شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن با بیان اینکه متراژ هر واحد حدود 50 متر مربع است افزود: ارزش هر واحد 300 میلیون تومان است که این طرح با مشارکت کمیته امداد و سپاه و گروه‌های جهادی بسیج احداث می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تا پایان امسال باید 64 واحد مسکن محرومین احداث و تحویل داده شود گفت: از سال گذشته تا کنون بیش از 20 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده توزیع شده است.

 

جعفری با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی بین  700 هزار تومان تا یک میلیون تومان می‌شد تصریح کرد: پایگاه‌های مقاومت بسیج هم هر هفته توزیع بسته‌های معیشتی، کیف و کفش و لباس و... را در قالب قرارگاه محله در دستور کار دارند.

 

فرمانده سپاه ناحیه فومن بیان کرد: در زمینه طرح اشتغال‌آفرینی و اشتغال‌های خانگی بسیج سازندگی به همراه مجموعه معاونت علمی و پژوهشی سپاه و با همکاری فنی‌وحرفه‌ای اقدامات جدیدی را شروع کرده‌اند.

 

وی اظهار کرد: مجموعه فوق در حوزه‌های مختلف همچون تکنسین‌ داروخانه، مکانیکی خودرو، برق صنعتی و برق ساختمان و .. به متقاضیان آموزش‌های رایگان می‌دهند و در پایان به متربیان گواهی معتبر اعطا می‌شود.

 

جعفری با بیان اینکه همچنین بر اساس آن گواهی برای ایجاد اشتغال، وام داده می‌شود خاطرنشان کرد: برخی از این مشاغل ها توسط بسیج مهندسین کشاورزی سپاه است که در منازل برای بانوان در حوزه پرورش گل و گیاه، گلیم بافی و... رقم می‌خورد.

 

 

 

کد خبر 1211814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha