وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در منزل شهید «محمد مهدی ولی نژاد» حضور یافت

«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که برای حضور در آئین افتتاحیه تالار مرکزی ساری به مازندران سفر کرده در بیت روحانی شهید «محمد مهدی ولی نژاد» حضور یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی که امروز(۱۱شهریور) برای حضور در آئین افتتاحیه تالار مرکزی ساری به مازندران سفر کرده بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای مرکز مازندران با حضور در بیت روحانی شهید «محمد مهدی ولی نژاد»، به مقام این شهید والامقام و خانواده معظم این مرد خدایی ادای احترام کرد.

 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید دیدار با بیت شریف شهید «ولی نژاد» به نقش و جایگاه والای خانواده های معظم شهدا در جامعه اشاره کرد و گفت: تکریم والدین، فرزندان و همسر شهید و پند و اندرز گرفتن از خانواده  شهید برای ادامه حرکت در مسیر ایثار و شهادت، مهمترین هدف حضور در منزل شهدا است.

 

«محمدمهدی اسماعیلی» با بیان اینکه زبان از بیان ایثار و از خود گذشتگی خانواده شهدا قاصر است، اظهار امیدواری کرد شرمنده شهدا نباشیم.همگی وظیفه داریم، راه شهدا را ادامه دهیم.

 

در این دیدار حجت الاسلام«عبدالله ولی نژاد» پدر بزرگوار شهید «محمد مهدی ولی‌نژاد» که از چهره‌های شاخص جامعه روحانیت ساری و از فعالان انقلاب اسلامی است با بیان این‌که مسئولیت داشتن در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین است، نکاتی را در باب ضرورت پیروی از ولایت و عمل به دستورات قرآن کریم و ائمه معصوم(ع) در مسائل مختلف جامعه بیان کرد و گفت: به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) هر آنچه که در نظام اسلامی دیده شود از چشم اسلام دیده می‌شود.مسئولین باید به گونه ای خدمت کنند که خدای ناکرده ناکارآمدی آنها به پای اسلام نوشته نشود.

 

«سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران و «حسین جوادی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در این دیدار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را همراهی کردند.

 

دیدار با هنرمند جوان «علیرضا مطلبی»، حضور در نمازجمعه ساری و نشست هم اندیشی با فعالین حوزه فرهنگ، هنر و رسانه استان از دیگر برنامه های این سفر استانی اسماعیلی است.

 

به گزارش شبستان، شهید والامقام «محمدمهدی ولی نژاد لالیمی» از شهدای روحانی نوجوان شهرستان ساری اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۱در میاندورود دیده به جهان گشود. این روحانی شهید اسفند ماه سال۱۳۶۶براثر اصابت ترکش در عملیات والفجر ۱۰به درجه رفیع شهادت نائل شد.

کد خبر 1211822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha